2008. március 19., szerda

A szivatás napja

Éreztem én, hogy túl jól áll a hónapom :). Tegnap még összehoztam alig több, mint egy óra alatt 750 dolcsit, az mondjuk jó volt. Ma meg szívok :(. Még megy pár asztal közben, de már nincs elég.

Azon is gondolkoztam, hogy ha ennyire gázos, miért nem állok le aznap, de azért, mert nem én szúrtam el a 90%-át. Volt néhány, amit igen, de elenyésző a nagy szívásokhoz képest. Most az egy dolog, hogy drillem nem jött le egyáltalán. Amikor egy lejött, azt leverték. Nem ez a baj, hanem hogy 4%-ok ellen bukok 1200 dolcsikat :(. Rögtön úgy indul, hogy fish emel elölről 4bb-ig, én nagyot vissza, adja. Nálam AA. Flop JJ8. Ő nyit, én ráemelek, ő allin. Megadom, 600 dolcsi. Mutat 78s kőr, lent egyik J kőr, törn kőr, river kőr.

Következő AA. Másik fish lyukas sorával emel rám floppon, én allin, adja, lejön. Éppen mikor kezdem összekapni magam, és a -1800-ból visszakapaszkodok -800-ig, akkor emelek elölről TT-vel (utg). Vak adja. Flop J magas, ő passz, én nyit, ő allin, adom, mutat 99, törn 9. És ez megy egész este, úgyhogy most megint -1k-n állok :( Mindegy, nemsokára abbahagyom, mert elfogynak az asztalok.

Ui: -900 a vége.

7 megjegyzés:

Gizdalord írta...

Keresztkérdeznék ha lehet.
Amikor JJx lejött, nyitott te emeltél ő all int ment akkor olyantól nem féltél hogy j10 jq jk?
Ezek megadók egy fishnél úgyis mindíg preflop meg még a vakja is bentvolt.
Vagy olyan megfontolásból nem volt para megadni, mert ha J je van akkor nem nyomja ennyire? Vagy volt jegyzeted rajta? Ugyan ez J magas flop TT vel. Csek raise all in. Honnan tudtad, hogy nem powa?

Viktoria írta...

Nagyon sok jegyzetem van róluk, főleg betting pattern. Pl. a lyukas sorosnál oda volt írva, hogy all-in megy drawra. A múltkor ahol KK-val szaladtam AA-ba, tudtam, h QQ és AK-val is betolja. Akire rátoltam AA-val, az ugyanez az ürge volt, meg is adja még AK-val is pre-flop az all-int. A TT az egy ss ellen volt, 120 dolcsi volt nála, ennyiért nem dobom el a TT-t a J magas floppon. Ha annál full beülő van, akkor igen, mert nem ismertem.

Sok fickónál már nem fér több jegyzet, mert hülye ipokeren maximálva van a jegyzet hossza :)

Viktoria írta...

Ja, még valami. Azt veszem észre, hogy az ss-ek nagyon idióták. Pár, draw és out nélkül tologatják az all-ineket. Pl. nálam KK, flop AQx, és ő QJ-vel tolja rád a száz dolcsiját. Nyilván megadom ezeket, és az a vicc, hogy nagyon ritkán látok olyat, hogy ss jobb lappal megy all-in. Mert amikor jó lapja van, akkor fél, hogy nem adják meg az all-injét, és nem hívja be, csak apránként :) Idióták, mi? :D

Gizdalord írta...

Teljesen egyet értek az ss ekről ipokeren ez így van. De ípokeren nl 50en több ss van mint rendes beülős. Van 2 max beülős 5 fél a többi meg ss.
Amúgy jah ha ss betel és nem all int megy akkor erős, de ha mondjuk potot betel egy valószinütlen flopba az simán blöff is lehet.
Na nem rágom túl. ülyék azok és kész :)

zsolt írta...

A shortstackek tényleg már nl50-en is ilyenek: ha nincs semmije, all in, ha van, akkor kicsit nyit. Néhány kivétel van, mert vannak jó, feszes shortstackek is, de ők ritkábban fordulnak elő az asztaloknál.

Jozsó írta...

Azért had jegyezzem meg, hogy van ebben a SS viselkedésben logika. pl. AQ-m van preflop emelek, utána jön egy semmi flopra. Nyilván all-in-t tolok, hogy a többiek se kezdjenek el variálni. Ha viszont KK-ra lejön flopon a harmadik K, ha all-in tolok nyilván dobás a válasz (ahogy az volt AQ-nál is) ezért próbálok még vmit kicsikarni a kollégákból óvatos call-okkal, kicsi emelésekkel.

Viktoria írta...

Ezért lúzerek az ss-ek :) Ha xar lapja van, all-in megy, ha jó lapja van, ember nem fizeti ki :D De a vicc, hogy meg sem próbálja kifizettetni, hehe. Mindig ilyen ellenfeleket akarok.