2008. március 5., szerda

Fisheknek áll a világ

Jól felhúztam ma magam... és még csak nem is a fisheken, az utána jött. Először azon, hogy ez a rohadt t-online miért képtelen elfogadható internet kapcsolatot szolgáltatni? Ugyanez volt anyuék lakásában is, mint itt, hogy állandóan szétkapcsol 1-1 másodpercre, én meg a sokszáz dolcsit már beraktam a kasszába, és a lapom dobásra kerül, mert már elfogyott az összes all-in védelem. Emlékszem, hogy anyuéknál háromszor kellett őket kihívni, mire megoldották az ügyet. Tegnap két drillem lett így foldolva, ma pedig flop előtt egy AA-m, amikor már 85$ benne van, és rámtol az ürge még 70-t. Ráadásul hármas all-in. A másik meg, hogy az iPoker miért nem tudja ezt kezelni? A PokerStars szépen a szoftver bezárása nélkül vissza tud lépni, iPokeren meg évekbe telik mire észreveszi, hogy szétkapcsolt. Nagyon gáz. És jól felidegesítem magam.

A másik, gondoltam, akkor Jackpot SNG-ket fogok játszogatni. Aztán eszembe jutott, hogy miért is utálom ezeket az SNG-ket. Hát mert ez a fishek játéka. 3 fizet, 4. lettem az elsőn, de persze a fish állt az élen. Q9 kapásból megadólap nála emelésre, és az AQx floppon nincs az az isten, amiért elengedné. Döbbentes. Hogy mivel ejtett ki? All-int toltam valami Q8s szerű lappal, és 57o-val bírta elfogadni pre-flop. Hogy miért? Mert már bent volt a kis vakja. Vicces csávók, mi?

Ja, tegnap kétszer ültem neki, először +900, aztán visszabuktam 700-t belőle, így 200-ban zártam a történetet, de azt ma el is buktam, meg még 200-t az ilyen szétkapcsolások miatt, úgyhogy le is álltam.

2 megjegyzés:

Amanoba írta...

Sajnos a többi szolgáltató sem jobb. Nekem kábelnetem van a pr-telecom-tól, és eddig kb. 100 dollárom bánta öket hasonlóságok miatt a 3 év alatt. Ez ugyan nem sok, de nekem számít...
Rio-kat nyomtad vagy az 50-eset? Annak idején nekem jól ment egy ideig a 20-as, de már nincs hozzá bankrollom... Mondjuk most noiq-n pont be tudnék nevezni egyre...XD

Viktoria írta...

Pedig pont most váltunk kábelre emiatt. A 20-ast nyomtam, mert nem szeretem az sng-t meg nem is tudok, úgyhogy nem áldozok rá többet :D