2008. február 3., vasárnap

Egyiptom internet nélkül

Kiváncsi vagyok, hogy sikerül-e ezt a bejegyzést egyáltalán megírni és elküldeni, ugyanis 4 napja egész Egyiptomban nincs internet. Állítólag valami kábellel van gubanc, ami az országba jön be, de fura lenne, hogy az egész országot egyetlen kábel látja el internettel, szóval franc tudja. Most van net, de lassú és megbízhatatlan.

Tegnap megint jó nap volt :D. Ezúttal egy kuvaiti olajmágnás vitt minket Mekibe :D. Na jó, ez túlzás, nem olajmágnás, legalábbis azt mondta, hogy nem az, hanem a kormányban dolgozik, most hogy kormánytag-e, azt már nem volt pofánk megkérdezni. Az biztos, hogy tegnap előtt 40k USD-t vesztett el a kaszinóban, sajnos ennek csak kis részét pókeren. Tegnap szerintem nem is vesztett pókeren, mert kimákolt 2-3 embert is :))). Viszont ruletten láttam otthagyni olyan 8k USD-t kb. Meg kéne hívni Magyarországra :). Nálam egy 500-ast hagyott euróban, de azzal is csak 0-ban volt a napom, mindegy, legalább visszahozta, amit előtte elbénáztam. Állítólag ma is jön :). Az ötszázast dáma párral akasztottam le róla, lent T9885, tehát sor is, flöss is kiáll, de hát aki mer, az nyer. Kérdezte, hogy ha nálam is 9 van, akkor osztozunk-e, mondtam akkor igen. Aztán elkezdett félni a nyolcastól, mondom neki, hogy ha 8 van nálam, odaadom neki a potot :). Szóval 93-mal megadta még a 200€-t a river után :). Csabit 2x mákolta ki sajna.

A versenyeken egy 13. helyet tudom felmutatni, beleszaladtam egy KK-ba, sorhúzóra toltam az all-int, nem jött. Riverre már 13 outom volt, akkor sem jött :(. Ez a 220€ freezout volt. Főversenyen 24. lettem, nagyon mérges voltam. Akkor játszottam talán a legjobban. Meg mondjuk a 200-ason sem játszottam rosszul. Sajnos sokat hibázok még mindig. Főversenyen jó játékkal 10k-ról felmentem 28k-ra. Ott volt egy rossz megadásom, egy ss (akit ismertem), rátolta a kv-omra a 4,5k-ját. Sajnos előző nap láttam ilyet tőle elég sokat, úgyhogy KJo-val megadtam, nem kellett volna. Aztán volt két kegyetlen partim. Egyiket 2 párral buktam flöss ellen, másikat fullal póker ellen. A baj az, hogy el lehetett és kellett volna dobni ezeket, mert aki ellen volt, az addig halálos kősziklaként játszott. Csak hát a franc gondolta volna... A flöss még nem is volt drága, 5k-ból megúsztam, a full volt csúnya.

Vak 600-300, ante 50, emberünk középről limpel, mondom, mint a kőszikla addig, nem nyert partit, mindent dobált, egyetlen mutatása ellenem nut flöss K9s-sel, mondjuk az elölről volt, ami furcsa volt. Emeléssel lépett be mindig, kivéve a K9-ével akkor, meg itt ebben a partiban. Párral tuti emelt pre-flop mindig. Szóval beszáll középről, még egy madár beszáll, kv dob, én nv 75o. Flop 367. Ez eddig tetszett, egész potot nyitottam, 2100. Általában inkább small ballt játszottam, de itt ezt vinni akartam, mert rossz pozícióban voltam, nem akartam vele tovább menni. Szikla adja. Na, vészharang. Törn 6. Nyitok 2700-ért, adja. Na nézzük, mije lehet. 33, logikus limpelő lap, most meg fullja lett. Előtte drillel is csak megadott, QQxxx boardon QT-vel nem emelt egyszer sem, csak adta, és passzolt. 77, nem valószínű, azzal már emelt volna pre-flop és nálam van a negyedik hetes. 66, pókertől Doyles Brunson óta nem félünk, hanem kifizetjük. Ettől függetlenül, mivel passzív az ember, riverre passzolás volt a terv. River 6. Tehát fullom van, a 33-t levertem a lehetséges lapok közül, mást nem nagyon tudtam volna elképzelni. Maximum még sorhúzót, de fura lett volna, ha bejön 89 típusú lapokkal onnan. Hetesnél nagyobb párral tuti emel pre-flop, bár még az egyetlen, ami logikus, és megver, az 88 és 99. Passzoltam. Volt nálam olyan 10,200 még. Nyit 8k-t. El lehetett volna dobni :(. Sok volt benne, de el lehetett volna. De egyszerűen nem volt olyan lap, ami logikus nála és megver. Legvalószínűbb egy osztozás, vagy sorhúzó. De azért az, hogy egyszer sem blöffölt, és csak a tutira ment, intő jel kellett volna legyen. Megadtam, mutatott K6s-t. Teljesen értelmetlen volt az egész. Hogy került oda ilyen lappal a versenynek ebben a szakaszában? Középjáték volt már. Flopon hihette, hogy blöffölök, mert végig nagyon agresszív voltam, törntől meg már verve voltam. De akkor sem értem, mit keresett ott. Beszívtam.

A szomorú az egész történetben, hogy ezzel még egyáltalán nincs vége. Maradt 1600-am, mire nv lettem, 1250-em. Tehát ülök a 600-as nagyvakon a magam 650-ével, és senki nem merte rámtolni, mert tudták, hogy mutatás lesz. Tehát hirtelen lett 2k-m, amit rátoltam következő körben a nv-ra, és máris 2,7k-m lett. Pár kör múlva újra, már 3,4k. Lényeg, hogy mutatás nélkül visszajöttem 9k-ra!!!! Erre nagyon büszke voltam. Teljesen elkaptam a ritmust, jött is pár AK és AQ, hogy legyen mivel tolni, bár nyilván toltam volna anélkül is. Tehát újra partiban vagyok, 600-as vak, és van 9k-m. Ekkor jött a következő parti. Fish (akinek a KJ-t megadtam, és elég sokat blöfföl, de egyébként is fish) emel, én nv. Jó volt az image-em, nagyon agresszív, bár párszor már lebuktam. Ettől függetlenül itt vigyáznom kellett, hogy csak lapra menjek már, mert annyit toltam, hogy biztos volt, előbb-utóbb valakinek elege lesz. Ezt a srácot egyszer már megszívattam, amikor ráemelt a vakomra, én megadtam JTs-vel, flop T magas, és kapott egy check-raise all-int. Drága volt neki. Tehát én kv. QQ-t találok. Csak megadtam, láttam, hogy nv dobni fog. 2 okom volt rá. 1. duplázni akartam, nem akartam kihagyni ezt a lehetőséget, tehát végülis én vállaltam be a kockázatot. Ha itt visszatolom, eldobja, ez biztos. 2. tudtam, hogy Kx, Ax típusú lap simán lehet nála. Már egész normálisan álltam, nem akartam egy pre-flop all-inben még 70-30-at sem. Azt gondoltam, hogy megnézem a flopot, és utána még jobb eséllyel tolhatom, ha nincs K vagy A. Ha jött volna nagyobb, valószínű simán elengedem ezen a ponton a QQ-t.

Flop T magas, 3 kőr, T23. 2100 volt a pre-flop emelés, itt nyitott 2500-at, és kapott egy check-raise all-int még 5k-ért. Megadta, végülis ezért csináltam, nagyon valószínű volt, hogy meg fogja adni bármi xarral. Mutat: A2 kárót. Szín nélkül, egy kettes párral bírta megadni az all-int, ami neki is all-in volt! Mondtam, hogy fish. Instacallolta. Ezzel nincs is baj, ezt akartam. A baj ez után jött. Törn: A. Ennyi volt a main event. Végülis én döntöttem a kockáztatás mellett, és sajna ráfáztam. Ugyanakkor a 70-30-ból csináltam egy 80-20-t, mielőtt all-in volt, tehát ha úgy veszem, ez volt a kevésbé kockázatos játék. Másnak miért tud lejönni az 5 outja, amikor az én 13 outom nem? Ezért szemétség a verseny, egy bad beat és annyi. Mondhatnánk azt, hogy nem, mert előtte én hibáztam 2x a másik csávó nutjai ellen. Igaz. Akkor is szemétség.

Majd ma behozom, megdumáltuk a kuvaitival, hogy ma 10-kor megint jön pókerezni :). Sajnos a hercegem eltűnt, tevéstül, nem jött többet. Így jártunk. Ja, ennek a kuvaitinak elég jó autója van :). Valami Ch-val kezdődő, várjunk csak, hogy is mondta... nem Chevi, valami jobb. Nem jut eszembe, mindegy. De vadi új volt, befértünk mindannyian, 8-an ültünk benne. Vaj színű jeep, nem is tudtam, hogy az a cég gyárt jeep-et. Még rajta volt a nejlon a hátsó üléseken, annyira új volt. Ezzel mentünk a másik kaszinóba, ahol 6k-t hagyott ott ruletten. Aztán Meki :)))).

A Cardozás csapatból egyébként az egyik srác megnyerte az Omaha versenyt, meg a főversenyt is, egy másik pedig a 200€-sat. Csabi is ft-n volt a főversenyen, 9. lett. Egy másik srácunk 10. lett, őt 2 out verte flop all-in után, KK vs 77, river 7. Végülis klassz volt az egész.

Ja, voltunk búvárkodni meg tevegelni is :) Életemben először búvárkodtam, gyönyörű szép volt, fél órát voltunk lent. Mondjuk az egyetlen baj az volt, hogy ugyan adtak ruhát, de elég vékony volt, és ugyan a felszínen meleg volt a víz, de lent hideg volt, így végigvacogtam az egészet :). De azért nagy élmény volt, meg a tevegelés is. Majd lesznek képek, ha hazaértem.

Sajnos kizárt, hogy innen pontokat tudjak feltölteni, úgyhogy az is akkor lesz majd, ha hazaértem, bocsi skacok.

Nincsenek megjegyzések: