2008. február 15., péntek

Nem is rossz...

Francnak üldögélek én élő pókeren órákat, mikor a neten, itthon, kényelmesen sokkal jobban megy :) Tegnap -500-ból hoztam vissza a dolgot +400-ra, ami azt jelenti, hogy az elmúlt 3 nap +2500, nem rossz.

Tegnap beültem 5/10-re, mert nem volt elég asztal, az 1/2-t meg tényleg nem szeretem már, bár ment az is, mert még így sem volt elég. 6-7, amit kényelmesen tudok órákon keresztül futtatni, 8 az már sok, nem tudok figyelni, 6-ra simán, de 7-re is még bőven, úgyhogy ennyi marad egyelőre. Egyébként 500-zal ültem csak be 5/10-re, és 1100 fölött álltam fel. Volt egy csúnya menet, 800 a kasszában, nálam még 200, amit szintén kifizetett volna a mókus, de megszakadt a net. Szerencsére pozícióban voltam, és elpasszolta, így a gép nálam is passzolt, és megnyertem legalább ami bent volt. Kicsit ideges lettem volna, ha emiatt bebukom a nyert partit. A -500 nagy része egyébként egy flöss vs nagyobb flöss buktából jött.

Gyűlnek a Cardoza pontok is. Éppen azon igyekszem, hogy összehozzam valahogy a WSOP-t. Ezt még Cardozáék nem tudják :D. Szóval gyűjtöm a pontokat, és szeretnék érte az Ambassador programban WSOP side eventeket kapni, konkrétan négyet, köztük a Ladies Eventet. A terv az, hogy az utazási költséget megszponzoráltatom, a mainre meg kijutok online. Így egész szép kis programom lenne :).

Ja, tegnap pont akkor ment el a net, amikor éppen BlueSQ-en APAT-ot akartam játszani :( Pedig tuti megnyertem volna a spanyol bajnokságot, aztán Arius elbújhatna mögöttem a bronz érmével :))) Meg persze a Ladbrokes-on is akkor kezdődött minden szép és jó sat, hát azokról is lemaradtam, így jártam...

Nincsenek megjegyzések: