2008. február 19., kedd

Hullámvasút

Ez a tegnapi nap elég vicces volt, és jelzi, hogy mennyire labilis az, hogy az ember ezen a téten bukik vagy nyer. Most már lassan hozzászokok a 9 asztalos játékhoz, ami azért jó, mert ennyi fér el a képernyőmön.

Szóval a nap úgy indult, hogy +900, majd eljutottam -500-ba, ami egy szerény 1,5k ingás. Végül +800-ban zártam. Volt egy nagyon nagy mákolásom, all-in kerültem egy késői emelő vs. nagy vak csatában QQ-val a törnön, ellenfelem AA-t mutat, river Q :). Az elején csak úgy ömlöttek a lapok, jöttek a párok és drillek sorra, és mindig a másik is talált valamit hozzá. Aztán elkezdett rosszul menni. Elkaptak egy nagyobb blöfföt ($260 bet a $330-as kasszára riveren), mókus nem tudta elengedni AA-t a TTxxx boardon. Tudtam, hogy ez van nála, nálam meg befuccsolt húzó volt, direkt annyit emeltem, hogy drillnek/fullnak nézzen ki, de nem jött be. Aztán viszont ugye elkezdték kifizetni a lapjaimat, mert akkor is megadják, ha éppen ott van a lap, úgyhogy elkezdtem inkább a nagy lapokkal tolni nekik, és ki is fizették.

Na, most csak ennyit gyorsan, rohannom kell.

2 megjegyzés:

Amanoba írta...

Szerencse, hogy a hullámvasúton fenn álltál meg :-))
Érdekes, hogy pókerben ott jobb kiszállni :-))


Más!
Pénteken jöttök élözni? (Én most nem tudok menni megnézni...)
Szombaton jöttök a floplive-ra? Jó lenne, mert mi megyünk, viszont lassan az összes emberke visszamondja (vagy eleve nem is tervezte az indulást), akivel szeretnék találkozni...

Viktoria írta...

Én megyek, persze, viszont az élőt még nem tudom.