2008. február 17., vasárnap

Amikor a farok csóválja a kutyát...

...vagy éppen a hal fogja ki a halászt. Vagyis röviden szólva tököm tele a fishekkel. Bár ugye az még nem lenne baj, hogy tolja, meg xarral megadja, de miért jön le nekik mindig?

Az egész tegnap előtt kezdődött, amikor is konkrétan öt alkalommal rivereltek le. Ehhez képest nagy eredmény, hogy csak 100 dolcsit buktam, elég nagy küzdelembe tellett. Szerencsére nem emlékszem, hogy riveren kifizettem volna bármelyiket is, mert az IQ királyok elpasszolják a leérkezett flössüket és egyebüket. Kétszer emeltem kasszánál nagyobbat törnön (nem flopon!!!), és a flösshúzó képtelen eldobni, riverre persze le kell jöjjön. Egy ss all-in ment AKs-m ellen K6s-sel a flop előtt, persze flösse lett a törnön. A negyediknek a 2 párja jött le riverre 84-re, mert a legalsó párt képtelen volt eldobni, miközben végighívtam a flopot és a törnt is. Az ötödik már nem tudom mi volt, de konkrétan számoltam, hogy ötször szivattak meg. Aztán tegnap folytatódott versenyen, ahol AQ-val sikerült A6 ellen kiesnem pre-flop all-in után, amikor már csak hárman voltunk, és a győztes kapott csak beülőt. Lejött a drágának a sora a hatosára. Merthogy ő azt hitte, csak visszarablás. Hát kapja be.

Ma éppen 2 out ellen sikerült kiesnem, JJ vs. 22 egy saton. Itt az előbb egy sima versenyen Q8 döntött úgy, hogy limp után az emelésemet követően visszaemel, lejön a KQ-mra a Q magas flop, rám tolja, de rögtön érkezik is a flösse. Ki is akasztottak, úgyhogy szerintem ma nem lesz cash, nem vagyok abban az állapotban, éppen meg akarom ölni az összes fisht :)

Voltunk farsangi kupázni, nagyon klassz buli volt, élveztem az egészet, 4. lettem, persze az összes lapom ott tudott érkezni. Jó játék folyt, klassz élmény volt. Köszi PeT és Bendundi a szervezést :) Meg gratula Zolnak, ha jól sejtem, ő nyerte meg :)

Nincsenek megjegyzések: