2008. február 27., szerda

Mélyrepülés

Várható volt, hogy ez a pillanat el fog érkezni, amikor nem jövök vissza a nagy minuszból. Zol épp kérdezte, mikor állnék meg, de igazából ha nem miattam van, akkor már megtanultam uralkodni magamon, és tovább játszani, mintha mi sem történt volna. De mondjuk a tegnapi és a mai nap együtt már kicsit kezd sok lenni az idegeimnek. Nem mondom, hogy nem voltak rontott partik, de a veszteség kb. 15%-a származik az én hibámból, és a többi 85% az, hogy 80%-20%-os előnyöket sem tudok realizálni. Már tegnap elkezdtem írni, amikor tömegével érkeztek a törn all-in utáni lemákolások, mert már én sem hittem el, ennek örömére ma folytatódott.

Lehet, hogy meg kéne írnom a "hogyan bukjuk el havi nyereségünket" tananyagot. Jó, azért maradt belőle több mint egy ezres - egyelőre.

Soroljam? Nem is érdemes. Azért sorolom. Tegnappal kezdem. Amit mondhatunk saját hibának, hogy kétszer futottam KK-val AA-ba, ki is fizettem mindkettőt. Aztán viszont nálam volt az AA a KK ellen, floppon all-in, river K. A mai napon kétszer bizonyult teljesíthetetlen óhajnak, hogy pre-flop all-in után ne jöjjön le a kis zsetonos 2 outja, egy QQ vs TT-t és egy 99 vs 44-t buktam el. És azért itt mindig 200-300 dollárokról beszélünk a kasszában. Tegnap kétszer buktam drillt nagyobb drill ellen, mondjuk ez is pech, de legalább nem kimákolás. Az már igen, hogy a törnön tolt all-int elbuktam tegnap sorhúzó ellen, flösshúzó ellen, ma három flösshúzó ellen, mindig, egymás után lejönnek a lehetetlen outjaik. Van pl. egy csávó, mindig kevés pénzzel ül, és csak a húzóra tolja az all-int, hol floppon, hol törnön. Nyilván megadom - de hát most dobjam a jobb lapomat azért, mert a riveren úgyis jön a flösse? KJ-nek lejön a 2 párja az AK-m ellen, és sorolhatnám. QT vs AK szintén short stack pre-flop all-in lever, az AK a 77-t úgyszintén (a húzóra all-int tologató fish csak AK-val tolja pre-flop az allint), és kb. mindenki, aki rosszabb lappal tolja be a pénzét, agyonver. Úgyhogy a mai nap végére nagyon kiakadtam. Különben már tegnap az elején gondolkoztam, pont Zol kérdése miatt, hogy hogyan lehetne megúszni a minuszos részeket, és figyeltem közben a játékot meg magamat, aztán egyre-másra jöttek a lemákolások, és értetlenül álltam, hogy hát ezt nem lehet megúszni, mert ez ellen nem lehet tenni. Maximum azt tudom tenni, hogy legkésőbb a törnön all-in vagyok, de a flösshúzó akkor is adja. Esetleg pihit lehet tartani ilyenkor, és kicsit nem játszani, és ezt is fogom tenni. Mindenesetre csúnyán beszívtam ezt a két napot.

Mintha éreztem volna, amikor azt írtam, hogy nem kéne beszedni nagy buktát a hónapban, hát erre gondoltam... Na mindegy, ezt ne tanuljátok el :)

1 megjegyzés:

Gizdalord írta...

Ul. A grim reaper mindenkit utolér egy halacska képében. A legjobb gyógyír szerintem erre ha másnap harmad nap is tudod folytatni a lehető legjobb játékoddal és elkezdesz nyerni, hogy visszabillenjen a kedved az egészhez.