2008. február 22., péntek

Hullámvasút 2. kiadás

Na, felül tudtam tegnap múlni az előtte levő napot. -1500-zal sikerült nyitnom, remek kezdés. Mindezt fél óra alatt adtam elő, mit ne mondjak, boldog voltam, és nem is volt fent akkor még $5/$10-es asztal, csak 2/4 meg 3/6. Két AA-mat és egy drillemet küldték elég drágán a levesbe, ezek talán rosszul is voltak játszva, de utána meg minden barom kimákolt. Aztán ott álltam megdöbbenve, hogy ez az iPoker, ahova ugye a kedvenc terem, a Cardoza is tartozik, hogy megváltozott. Döbbenetes a halmennyiség, tényleg nem is értem, de Peti, akivel Egyiptomban is voltunk, azt mondja, hogy idén egész évben ilyen (és mondta, hogy ne híreszteljem, nem kell, hogy mindenki ráreppenjen :))))) - igaza van, itt meg úgysem olvassa senki :D. Szóval, hihetetlen, ami ott zajlik, de eddig nem volt ilyen, pl. tavaly decemberben. Most pl. folyamatosan all-int ADNAK MEG - nem tolnak! - flöss- és sorhúzókra TÖRNÖN sokszáz dollárokért, pl. tegnap 400-ért kétszer is, azok pont nem jöttek szerencsére. De egyszerűen eszméletlen, ami zajlik. Ezt felismerve szépen vissza is hoztam a napi mérleget +800-ba, ami nem kis megkönnyebbülést eredményezett.

Igazából úgy történt, hogy miután a 3 nagy partit elbuktam, és közvetlenül ezután ilyen törnön kasszány ($108) megadó flösshúzók sorra kimákoltak, eléggé tiltre kerültem, és elkezdtem nekik tolni, ami a csövön kifér. Ha lapom volt, kapták az overbeteket, meg mindent, és minden fish jött, mintha muszáj lenne, döbbenten álltam. És a semmikkel, ma is a TTT floppon, ahol én 77-tel pozícióból hívok, úgy érzi, hogy a KQs-re meg kell adni az allint (csak kb. $100), mert jönni fog a riveren a Q... és jön is. Csak az a baj pl, hogy ha 4 ilyet elvesztek ilyen barmok ellen, az nekem mégis 400$, ez ma meg is történt, de szerencsére kamatostul visszajött. Szóval ma megpróbáltam a kezdeti bukást mellőzni, és ugyanúgy fish-kizsákmányolós taktikával tolni, és ez szépen be is jött, +1100 lett a vége, ami azt jelenti, hogy az Egyiptom óta eltelt 11 nap mérlege 5,2k, végre túlléptem az 5k-t, ami eléggé álomhatár minden pókeresnek, csak én trehány voltam, és az utóbbi időben nem számoltam, de Egyiptom óta rendes lány vagyok, és számolom :). Remélem, sikerül a hónap hátralévő 8 napjában ezt megtartani, esetleg duplázni ;). Nagyon nem kéne bebukni egy nagyobbat mostanában. Túl szépen alakul. Ma is minden fish fizetett, mint a katonatiszt.

Közben egyébként néztem Bel26-t, akinek még tavaly valamikor ígértem meg, hogy csinálunk ilyet, de kicsit kétségbe vontam, hogy mi értelme annak, amit csinálok a Tanodával. Ilyeneket csinált, miután már órák óta beszéltünk, hogy beemel KQ-val, mert egyszínű volt. Lejön neki az AQx flop, és xarban van, mert visszaemelnek rá, én meg hiába cseszem le, hogy hova az istenbe emelget KQ-val, kicsit mintha a falnak beszélnék, mert hogy nézzem meg, nyert. Szóval igazából ezek, amiket én elmondok, mind le vannak írva az ingyenes anyagokban, még csak nem is pontért, és akkor azzal töltöm az időmet, hogy magyarázom, hogy miért nem adunk meg AJ-vel emelést. Basszus, még én sem adom meg vele (na jó, kivéve, ha azt gondolom, szivat valaki), pedig én elég jól le tudom játszani a flop után...

Aztán vannak pozitív csalódások, mert más viszont észhez tért, és legalább odajött, hogy mit csinál rosszul, mert nem megy... én ugyan neki is elmondtam már nagyon soxor, hogy szerintem mit csinál rosszul, csak tojva volt a fejemre, de most legalább úgy néz ki, hogy ezúttal nem lesz tojva. Ez is valami. De nem ülhetek ott mindenki feje felett, hogy beleverjem a tananyagokat, szétszakadni meg nem tudok, mert azért van a tananyag, hogy az ember kövesse. Nyilván azzal meg azért nem jöhetek, hogy basszus, ha tetszik, hogy 11 nap alatt 5k-t megkeresel, akkor kegyeskedjél már azt csinálni, amit mondok, mert onnan tudom, hogy végigcsináltam. És tudom, miről beszélek. Csak legalább ne kelljen ugyanazt elmondani, amit pontosan azért írtam le, hogy ne kelljen mindenkinek külön elcsacsogni...

Na, ennyit a kesergésről, végülis elég öröm is éri az embert a Tanoda miatt, tehát nem panaszkodom, csak néha nem érti az ember.

Jut eszembe, nem hiszem, hogy megyek holnap élőzni, egyrészt lesz buli, másrészt nagyon megy most a net.

5 megjegyzés:

Amanoba írta...

Miért is gondodlod, hogy nem olvassa senki...? Nem értelek. Vagy Te látsz valami kimutatást a látogatók számáról?
Nomost sajnos bel27 teljesen menthetetlen. Ezt már az élö oktatáson is megállapítottam. És most semmi rosszindulat nincs bennem, egyszerüen (sajnos) fafejü. Belöle sosem lesz jó játékos. Néha lesz malaca egy-egy versenyen mondjuk, de igazából vesztö lesz.
iPoker? Kedves Barátném, én már ezer év mondom, hogy itt flushdraw az isten. Úgy tünik nem csak NL2 és NL50 között :-)))
De ügyi vagy nagyon és hajrá továbbra is :-)

Tuzson írta...

Ügyi vagy Tanodanyu, grat!

Mretele írta...

Miért mondjátok, hogy Bel26 menthetetlen? Vecsésen K5o-val tolta, most meg KQ-val. Pár év és legitim kézzel teszi:)

Viktoria írta...

LOL :)

Manó, de eddig azért NL600-on csak nem volt flush draw az isten :)

Kimutatást nem látok, és remélem is, hogy olvassák, de ha már Peti azt mondta, hogy ne híreszteljem, ez jó kifogásnak tűnt :)))

Viktoria írta...

Ja, különben bel ezen az estén megduplázta a teremben lévő 17 dolcsis bankrollját NL4-en annak ellenére, h egy nagyon nagy partiban nagyon csúnyán kimákolták egy triplázási lehetőségét, Qx3 boardon nála 33, másiknál AQ harmdiknál AA, allin floppon, river A. Ja, de azt nem sikerült vele megértetni, hogy nem a szerencsén múlnak a dolgok :) Mert őt mindig lemákolják... Hogy mitől lett mégis +17, ha mindig lemákolják, arra nem volt kifogás :D