2008. február 13., szerda

Vissza a kerékvágásba

Látom, most, hogy nincs blogfigyelő, a kutya nem nézi a blogomat, úgyhogy muszáj lesz megreparálnom :). Ma este megtörténik ez különben.

Na, tegnap este újra online póker végre, Cardozán. 650$ lett a plusz, de egy 740-es kasszát elbuktam J drillel K drill ellen :(. Flopon már KJx, az a vicc, hogy volt egy olyan megérzésem, hogy K drillje van, de ezt nem lehet eldobni. Semmi más nem volt lent, ami vert. Ez van.

Ma éjjel viszont szintén a Cardozán beesett egy 1500$-os nap, ami már nagyon kellett az önbizalmamnak, mert már kezdtem megijedni, hogy komoly baj van a játékommal.

Ja, most érzem igazán, hogy mekkora segítség volt, hogy manus mellett ülve kp-ztem 2 hétig úgy, hogy folyamatosan megbeszéltük, hogy mi van. Főleg mikor valamit elbaszarintottam :D. Sokat beszéltünk partikról, és most visszajönnek, amiket tőle láttam. Az is nagyon sokat jelentett, hogy láttam, ő hogy játszik. Volt néhány nagyon hasznos technika, amit magamra szedtem.

Megjöttek a Full Tilt macik és sapik :). Ja, meg kaptunk egy nagyon király promót NOIQ Poker-től, 2500$-t osztanak szét márciusban a tőlünk regelők között!!!

A BlueSQ pontverseny különben érdekes lesz, mert eddig nem nagyon ugrott rá senki, tehát lehet, hogy valaki az utolsó 1-2 napban fogja magát és megnyeri a februári fordulót, de hát szemesnek áll a világ :).

Egyiptomi képek itt megnézhetők, ha valakit érdekel :).

Tehát egyébként az ígért képek:


Ez volt a hotel, elég jó :)



Manus mögött a szaúdi herceg, aki nem is herceg...



Ez a kaszinó, elég jól nézett ki :)



Ez a Cadillac jeep.



Ez az igazi herceg, a kuvaiti, középen, fehérben. A többiek, balról: Tony, egy hal, akit utáltam - én - hercegné - herceg - pagat - manus - Peti, lent meg a 10/20 centes olasz srác :)

2 megjegyzés:

macsek írta...

A kutya lehet nem olvassa, de egy macsek szokta:-)

Amanoba írta...

Nem csak macsek. Más is.
De igen lehet, hogy kutya nem :-)))