2008. január 29., kedd

Egyiptom, €50 re-buy

Megvolt az első verseny, kemény volt. Nem a mezőny. Négy 70%-30%-ot vesztettem el, úgyhogy eléggé kiakadtam. A harmadik után fel kellett tegyem a napszemcsit, hogy ne lássák, hogy ki vagyok akadva :(

1k zsetont kaptunk, kezdő vak 10/20. Namármost, emberünk úgy érzi, hogy 120-ért meg kell néznie 56o-val a flopot, majd a sorhúzóval megadni az all-int. Jó, hát re-buy, de azért 56o? Persze riverre lejön neki. Semmi gond, re-buy.

Monster draw-t floppolok, 16 outom van, az olyan 60%. Nálam A2 kőr, flop Q és 34 kőr. Flösshúzó, sorhúzó, színsorhúzó és A: 16 out. Nem jön. Re-buy.

AQ-val emelek, KJs jön. Flop QJx, all-in, lejön a színe riverre. Ezzel a közben felduplázott (floppolt drill) stack visszaesik kezdő 1k-ra. Jön a szünet és az add-on. Megint semmi sokáig, 1400-am volt még, amikor 77-t kapok hátulról. Csávó emel 50-es vaknál 200-ig, én megtolom 1k-ig. AQ-val adja. Flop KTT, nyilván berakja a 400-amat, kicsit gondolkodtam, mondjuk úgyse dobom el, de ráadásul láttam, hogy nincs semmije. Adom, törn 9, river 9, A kicker nyer :(

Jól felhúztam magam, úgyhogy a mai 100€ re-buyt ki is hagyom. Viszont valószínűleg indulok a holnapi Omahán. Első Omaha versenyem lesz :).

Viszont kárpótoltam magam a cash game-en, ma este is megyünk. A szaúdi herceggel játszottunk :))))). 1330€ lett a plusz, hehe. Végre egyszer nekem is kijöhetett a lépés, már kezdett elegem lenni belőle, hogy a mézesbödön jellegű asztaloknál mindenki más kaszál, csak én szívok. Hercegünkben az volt a jó, hogy nem nagyon ismerte a szabályokat :). AQx floppon 9To-val all-int tologatott meg callolgatott :). Mondjuk a végén a kicker koncepcióját sajnos megértette, ami nem tett jót, de hát ne legyünk telhetetlenek. Mert előtte még kérdezgette, hogy a J párja ötös kickerrel akkor most felez-e az AJ-vel, de hát mondták neki, hogy sajnos nem :). Ezért aztán Peti ellen később el is dobott egy Q9-t a riveren, flop Q magas volt, de river K. Kérdem tőle, hogy hát hogyhogy ilyen jó lapot eldob? Azt hitte, K van Petinél? És mondta, hogy nem, csak szerinte Petinél is Q volt, és az ő másik lapja biztos erősebb... Teljesen ledöbbentem :).

Közben Pagattal, aki mellettem ült, dumáltuk, hogy kéne menni tevegelni. Amikor valamelyikünknél volt lap, akkor angolul beszéltünk, és a herceg mellettünk ült. Kérdezte, hogy tevegeltünk-e már. Mondtam, hogy nem, de lovagolni tudok, és lovasedzői képesítésem is van. Erre mondja, hogy akkor küld nekem egy tevét haza :DDDD. Először felvillant bennem, hogy hátha csak viccel, de aztán mondta, hogy miért ne küldene, akkor leesett, hogy komolyan gondolja :). Mondtam neki, hogy szerintem nálunk a kertben fázna a teve :)))). Mert a spanyol kutyám is mindig fázik :). Aztán Manus meg Pagat is mondta, hogy el kéne fogadni, és majd valamelyik állatkert biztos örülne neki. Hát, franc tudja, az biztos, hogy anyukám nem örülne, ha Flópó mellett egy tevét is odavinnék, amikor elutazom :))))). Szóval egyelőre a tevét nem fogadtam el, de az ügy nincs lezárva ;)

Ezek után átmentünk a Mekibe hazafele. Épp megrendeltük a kaját, mikor belépett a szaúdi herceg a Mekibe :D. Mondta, hogy mindent ő fizet, úgyhogy elmondhatom magamról, hogy a szaúdi herceg meghívott a Mekibe :DDDD. A tevét nem fogadtam el, de a McChickent igen :).

Aztán ma néztünk delfin-showt. Este megyünk cash-ezni. Holnapra meg Cardoza szervez hajótúrát verseny előttre, reggel negyed 9-kor indul, hát megnézem, hogy kelünk fel, ha megint fél 4-ig cg lesz.

Ja, ha valaki szeretne tevét, szóljon :).

4 megjegyzés:

sigma78 írta...

Kár lenne ezt a tevés dolgot kárba veszni. Én például simán el tudnám képzelni azt a púpos jószágot egy Floppos versenyen mondjuk mint bad beat jackpot v. :)))

balu írta...

MUHA, sajtos :D

Viki amugy irkald ezeket a beszamolokat szorgalmasan, jokat mosolygok rajta. Eddig aszittem ekkora balfaszok csak itthon vannak, dehat ugy latszik nem :D

Sok sikert a versenyekre is amugy ;)

Viktoria írta...

Sajnos nagyon xar itt a net, úgyhogy majd holnap jön beszámoló, most menni kell vacsizni és utána verseny.

Arra gondoltunk, hogy ha állatkert megkapja a tevét, TheFlop Pontért lehetne venni tevesimogatást :DDDDDD

Amanoba írta...

micsoda elökelö körökben forgolódsz Te...
:-)))