2008. február 11., hétfő

Újra itthon

Vége az egyiptomi kiruccanásnak, cserébe viszont minden a feje tetején áll. Egyrészt elhagytam a mobilom, másrészt itthon meghalt a számítógépem. Egyre jobb...

Kint még szépen visszajártunk kp játékot játszogatni, ami a versenyzők eltűntével még jobb lett. Kiderült szépen ez-az. Ja, Cadillac volt a kuvaiti jeep-je :). Majd mutatok róla képet :). Szóval kiderült, hogy a szaúdi nem is herceg ám. Hanem "csak" a királyi család tagja, de sokadik vonalas. Így már nem is buli :D. Viszont a kuvaitiról meg kiderült, hogy ő viszont herceg. És állítólag arrafele az tök egyértelmű, hogy ha azt mondja, hogy a kormányban dolgozik, az ezt jelenti. Hát nekem nem volt egyértelmű, de ezt is megtudtuk.

Közben Egyiptom újra megnyerte fociban az Afrika Kupát, immár hatodszor, ami rekordnak számít, és ugye ők voltak a címvédők is.

Sajnos a kp nekem enyhe minusszal zárult, bár még olcsón megúsztam. Csak példa: emelek 9bb-ig AA-val, jönnek ketten, egyik úgy érezte, hogy az 52s-re biztos lejön floppon a flöss. Le is jött. Mit csinál? Elpasszolja a drága. Én is. Törn: megint elpasszolja, mert az ötös magas flöss annyira atomerős lap, hogy nem kell védeni. Na mindegy, beszívtam egy pár ilyet, drillem meg a 2 hét alatt egyszer jött le. Közben végignéztem, ahogy pl valakinek egy órán belül 4x jött le a drillje, és többezer eurót kaszált vele, mert persze minden agyatlan tolja neki mindennel. Ettől függetlenül kicsit most elmerülök majd a cash game tanulmányozásában, mert szeretnék javítani a játékomon. Biztos, hogy nem véletlen azért, hogy nem tudtam plusszban kiszállni. Veszélyes terep, ez igaz, meg nagy ingásokat okoznak ezek, de azért nyilván lehet sok hibát találni, ha az ember keres, márpedig én most keresni fogok.

A következő néhány nap halál lesz, annyi az elmaradás. A nagy kérdés az, hogy a gépem megjavítható-e, mert kb. minden infó azon van...

Nincsenek megjegyzések: