2008. február 25., hétfő

Hullámvasút 3.

Gondolkoztam már, hogy a játék első fél órájában nem lehetne-e kihagyni a nagy minuszt... Mert akkor egészen jól állnék minden nap... Tegnap pl. már nem is mertem megnézni pontosan, mennyi minusszal kezdtem, 1500-ig követtem, aztán még volt pár erős bukta. 1800 biztos, de lehet, hogy 2k is megvolt. Minden kis pénzű rám tologatja a szarját és lejön, sorom van, és a törn kasszányi emelés megint nem elég eldobatni a flösshúzót, stb. 1 nagyon rossz partim volt, egy csávó mindig rám emelgetett, és meguntam, és mondom megnézem, kifizettem, hát tényleg az volt :)))) (flöss).

Lényeg, hogy visszaküzdöttem magam 0-ba a nap végére, de azért ez már akkora minusz volt, hogy ennél többet nem tudtam elérni. Ha hajszál pontos akarok lenni, -20 dolcsi lett a vége, ami ugye gyakorlatilag nulla. Hát így jártam.

Az élő nagyon klassz volt. Beszéltem a teremmel, kaptunk jó osztókat, minden rendben lesz, végigjátszhattuk a versenyt, stb. A verseny is jó volt, sikerült megint a 4. helyen kiesnem, most már végre egyszer összejöhetne a vége is. AQ-mat mákolta ki Fülöp K8-cal, fullja lett :D. Az igaz, hogy iszonyat mennyiségű jó lapot kaptam megint, de pont a vége felé nem. Aránylag jól is játszottam, voltak persze hibák is azért. De általában helyes döntéseket hoztam. A végére már nagyon kevés zsetonja volt mindenkinek vakhoz képest, 30 ezer volt a vak, és 100-150 ezer körül voltunk, így már kicsit lutri, de magunknak köszönhetjük, nem a vak volt gyors, hanem a játék volt ennyire lassú és más versenyekhez képest feszes. (Nem a 96o megadja AA all-injét részre gondolok.) De nagyon jó volt a társaság, klassz volt az egész.

Megvolt az első élő póker magánóra :) Szerintem elég jól sikerült, srác elégedett, én is, és amennyire én látom, el fogja érni, amit szeretne, ha hallgat rám.

Nézegetem a pontokat, már úgy adnám a februárit :) Ez olyan vicces, a tanoncoknak kéne izgulni, hogy ki mennyi pontot kap, de már úgy viszket a kezem, hogy adogathassam őket, szerintem 29-én már éjjel elkezdem, mert az ugye már elseje, hehe. Bár lehet, hogy játszom, és akkor csak elsején lesznek pontyok, de már nagyon adnám őket :)

Nincsenek megjegyzések: