2008. február 22., péntek

Versenyek

Nem akartam most írni, hadd olvasgassa még mindenki az előzőt, de ezt nem bírom megállni:

XY says:
szia!

Viktoria - The Flop Pókertanoda says:
hali

XY says:
pokerstars oldalon van egy olyan verseny, hogy azt írják nézzem az EPTlive.com-ot a jelszóért

Viktoria - The Flop Pókertanoda says:
akkor nézzed

XY says:
há nézem

Viktoria - The Flop Pókertanoda says:
figyi, látod azt a kis táblácskát a nevem mellett? ez azt jelenti, dolgozom

XY says:
oké
bocs

Viktoria - The Flop Pókertanoda says:
ha segítség kell, nagyon szívesen, de azért, h közölt, h nézel vmit, lécci ne
köcike

És ilyennel van tele az MSN-em :). Lehet, hogy mégis be kéne vezetni az Arius-féle IQ-tesztet regnél :D

Ja, különben eredetileg azt akartam írni, hogy nyertem egy EPT Monte Carlo sat beugrót, de nem fogom lejátszani. De úgy döntöttem, hogy most ezért nem írok :D Viszont ha már írok, akkor elmondom. Szóval elindultam egy saton, ahol nyertem egy beugrót egy másik satra. Az beugróm 1050$-t ér. Igen ám, de a Monte Carlo EPT csomag közel 20k. Tehát a satról minden 20. versenyző nyer beugrót, és akkor még csak kijutott az ember, és nem jelenti azt, hogy egy fillért is nyer. Namármost ehhez nekem az 1k jelenleg még sok, hogy erre tegyem fel. Szívem szerint inkább játszanék két San Remo satot, ami csak 650$, és minden 12. kijut kb., csak úgy néz ki, hogy akkor nem fogok ráérni. Lényeg, h az ember az 1k-t bármilyen versenyre használhatja. Szóval szerintem az lesz, hogy játszom egy Sunday Milliont, az 520$, és játszom 5x100$-os versenyt, és számomra abban több érték van, mint lejátszani egyetlen, elég kis esélyes satot 1k-ért.

Olvasok egy nagyon jó könyvet különben, a Full Tilt shop-ból lehet rendelni. Az a címe, hogy Full Tilt Poker Strategy Guide, Tournament Edition. Végre egy olyan könyv, amiben új dolgok vannak az összes többihez képest, nagyon-nagyon király. Régen olvastam ilyen jó pókerkönyvet. Pont az volt a bajom az utóbbi időben, hogy hiába olvasom őket, ugyanazt írja mind, amit a másikban már olvastam. Hát ez nem, teljesen eredeti, és modern gondolatok vannak benne, ami sehol máshol nem volt még.

Tegnapi bejegyzésből annyi kimaradt, hogy kifizettem egy pókert fullal, KK995 asztalnál csak nem dobom el a K-mat, hát 99-t bírt mutatni, -600, de addigra már épp +600-ban voltam, úgyhogy belefért :)

Jó kis vegyesfelvágott bejegyzés lett ez :D

3 megjegyzés:

macsek írta...

Ezeket a mókás msn beszélgetéseket gyüjtögessed drága barátném, mert lesz majd egy "hülyék összes" is a fórumban, csak várom, had gyűljenek még az anyagok:-))

Viktoria írta...

:D

Mike255 írta...

Látod, próféta voltam a könyvvel :)

Most már nekem is elkéne olvasnom!