2007. augusztus 10., péntek

Újabb ezres nap, de már új helyen

Tegnap besikeredett ismét egy ezer dolcsis nap (na jó, 950, de akkor is :D), és ez eléggé feldobott. Meg az is, hogy 4 napja folyamatosan nyerek, végülis azóta, hogy elkezdtem a Cardozát komolyabban. Ez aztán lehet azért is, mert több asztalon játszom, és ebből 2 dolog következik: kevesebb határeset lappal szállok be ill. mivel sokkal több a parti, talán a nyereséges játék jobban kijön. Általában 6-8 asztal van fent, a hatot simán kényelmesen átlátom, 8 már sok, 7-t még úgy elbirok nagyjából. De a 4 nap alatt +2200 nem rossz :D

Szóval a póker megy végre rendesen, mint régen, és ennek örülök. Melóval kevésbé haladok, bár egyébként nagyon sok van, valószínűleg ez az oka. Mai terv: blogot összehozni csabival, oldalt frissíteni. Tegnap átírtam a haditervet, mert már nagyon elavult, de most teljesen friss.

Imádom ezt a Cardozát :D 20 ezer pont után megkérdezték, milyen könyveket szeretnék :D Úgyhogy mondtam is hármat(úgy gondoltam, 3-t még nem vesznek pofátlanságnak), köztük a Negreanu könyvet , meg még egy másik is nagyon jó, az is versenyről szól. (A harmadikat sajnos benéztem, nem az, amire számítottam.) Előbb be akarom fejezni a Hamilton 2. kötetét (nemsokára jön a 3. is magyarul állítólag), és aztán nekiállok az újaknak, merthogy tegnap megérkeztek :D. Majd még kinéztem további 3-4 könyvet, remélem, olyan 100 ezer pont magasságában megint érdeklődnek, hogy mit szeretnék :D Vagy úgyis kell mennem aug. végén Londonba, szerintem ott talizom velük, akkor hozzámvághatnák még azokat :) Nem is vagyok telhetetlen :)

Na, annak azért örülök, hogy nem csak a magam szórakoztatására írom a blogot, hanem olvassák is :D Tudom, hogy most kevesebbet vagyok pl. cseten, de egyszerűen nem nagyon fér bele időben. Ettől függetlenül mindig megtaláltok MSN-en vagy emailben, ha vkinek segítség kell, meg persze ott van jobb kezem, macsek, meg a jobb kezemnek is van már jobb keze, ahogy elnéztem :)

Nincsenek megjegyzések: