2007. augusztus 22., szerda

Negreanu nem beszél hülyeségeket

Volt egyetlen újdonság számomra ebben a Negreanu könyvben (még nem végeztem) - eddig. Ő úgy fogalmaz, hogy Home Run Hitters vs. Small Ball Players. A home run az a baseballból jön, amikor a csávók hazafutnak, tehát olyan messzire ütik a labdát, hogy körbeérnek a 4 bázison és vissza haza. Na eddig én ezt játszottam, és erre aszongya a mi Negreanunk, hogy ha igazán jó akarsz lenni, akkor a másikat kell megtanulni. És van vmi igaza. Na ma ezt játszottam :) És meg lett az eredménye: +850, bár sokkal-sokkal több lehetett volna, ha nem riverelnek le nagyon durván.

De először erről a Negreanu dologról (meg ne próbáljátok NL200 alatt, nagyon nagyon szépen kérek mindenkit!). Arról szól, hogy bemész a partiba pozícióból kb mindennel, nekem ma az egyik legnagyobb kasza 48s volt. A lényeg, hogy az esetek döntő többségében lenyúlod a kasszát semmivel :) Ha meg mégis találsz valamit, és vki beleszalad, akkor jön a nagy kasza :) Ez is mekkora fish volt már, emelek közel kasszányit floppon, adja a flösshúzóra. 2 párom volt (84). Törnön nem jött le a flöss, emelek egész kasszányit!!! Flösshúzó adja! Peche volt, lejött a flösse az én fullommal együtt :) (8). De hogy lehet kasszányi emelést adni flösshúzóra? Nade vissza Negreanuhoz.

Azt mondja, hogy nem kell kasszányikat emelgetni a semmivel, emelj csak fél, 2/3 v. 3/4 kasszát. Viszont kb. ha senki nem emelt, akkor mindig tüzelsz. Floppon is, törnön is. Nagyrészt dobás van. Különben ezeknek köszönhetem a mai plusszt, hogy kihevertem a nagy bukta partit. Ja, itt is rám tolta egy lyukas sor KK ellen az allint, az jó sok lóvé volt :) NL200-as asztalon 250 dolcsit tolt rám! Na, ilyenek történnek az emberrel, ha folyton emelget :) Amikor lapja van, akkor rátoják :) De tényleg bejön az egész taktika, csak sokkal jobban kell figyelni. És ha ellenállásba ütközöl, lelépsz. Egyébként meg emel, emel, emel. Tök jó buli :D

Durva parti: van egy csávó, aki minden xarral emelget, NL400. De mindennel. Na, megint beemel, én NV JJ-vel. 16-ig emel fish, de KV feltolja 56-ig. Én csak megadom, és fish is adja. Flopp Q8x. KV nyit 72-t, én duplázom, ez a fax fish meg adja, KV dob. Törn semleges, de nem mertem rátolni a maradék 174 dolcsimat, szerintem tuti megadja. River 5. Mi van ennél a faxnál? 85s. Agyam eldobtam, komolyan. És lejön neki riverre.

Másik ami rögtön ezután volt, AKs adja floppon az emelésemet semmivel, se pár, se húzó (ekkor nálam kivételesen top pár volt). És backdoor flösse lett a baromnak. Harmadik, flopp QTx, erre Ax adja az emelést, nálam QJ. Törn J. Mondom hurrá, tolom mint állat, de az Ax csak nem dobja el!!!! River K :(

Na és ezek ellenére lett ilyen a mai eredmény. Nemtom hogy csináltam, de ez a Negreanu bácsi tudhat vmit :)

6 megjegyzés:

daniboy írta...

ezért a kedvencem, kár h sem olyan szinten nem tudok sem olyan ellenfelekkel játszani ahol ilyesmit hasznosítani lehetne

fuchscs írta...

Tapasztaltam a saját bőrömön ezt a stratégiát......:-)

Viktoria írta...

Hehe, szegényke, bocsi a 62-ért :))) Kicsit eltalált a flopp :P

fuchscs írta...

A parti után kb. 20 másodpercig csak pislogtam,nem hittem el,hogy ilyen lappal,megadtad az emelést...
:)

Viktoria írta...

Egyszínű volt :D

daniboy írta...

lol, vickyfish egyenesen negreanu után :P:D:D