2007. augusztus 28., kedd

Nagy szívások...

Sajnos a múlt hét közepe nagyon durvára sikeredett. És a mai sem alakult jobban, csak összeg-szerűen, de a játékot tekintve nem. Megint nagyon minimális esélyekkel rivereltek le :( Csak egy példa, a legutolsó: nálam AJ, flopp AJx, itt allin megyünk, ellennél AK. Törn Q, river Q, így a J párom kiesik, AK jobb kickerrel nyer :(

Másikon közben bukok egy drillt nagyobb drill ellen :( Játszottam egy versent is, preflop allin mentünk hárman. Nálam volt a legjobb lap, persze 3. lettem a 3-ból. Nálam TT, ellennél 88, pókere lett, másiknál valami 2 kicsi kőr, flösse lett. Így jártam.

A mai nap egyelőre 0-ban van, mert előtte volt +500, azt buktam vissza ezekkel a xarokkal :(. Meg persze a csávó, aki drawra allint tolt, meg is csinálta, és ehhez hasonlók. A csütörtöki is ilyen volt, de az végig, nagyon durván. Akkor elment a kedvem, máig nem is játszottam. De ma is minek...

London... most jobb, mint vártam. Valószínű, mert süt a nap, és nincs az a depresszív idő. Gondolkodtam, hogy elmegyek élőben játszani, de meggondoltam magam. Nem nagyon van kedvem.

Végre jó a fórum. Meg kéne csinálni a blog kiírósdit. Lehet, hogy jövő héten neki állok, mert ugyan megkértem Ellt, de ha rá várok, akkor sosem lesz meg :( Úgyhogy szerintem nekiállok.

Nincsenek megjegyzések: