2007. augusztus 29., szerda

Mééééééér mindig én

Indultam egy versenyen, 10 dolcsis re-buy (mert elnéztem, nem láttam, hogy re-buy). Mindegy, nem kellett se re-buyolnom, sem add-onolnom, mert 11k-m volt a szünetre, és 1500 volt az induló meg az add-on is. Egy mákolásom volt még a re-buy részben, négyes all-inben lejött a lyukas sorom (azt hittem eredetileg, hogy jó vagyok, de AA-val meg KK-val futottam össze). Na, lényeg, hogy az ezerhuszonakárhány indulóból elverekszem magam - hozzáteszem, nagyon szép játékkal - az FT-re, nem volt más mákolásom, tényleg. 4. helyen álltam, de a vakok 60k/30k és a 4. helyen olyan 380 ezerrel álltam, szóval végig emelés dobás vagy all-in dobás vagy all-in megadás, kiesés ment. Lefogytam nagyon, muszáj volt vmit csinálnom, olyan 240k körül lehettem, QTs elölről, emel, egy csávó allin kevéssel, mutat 99-t, persze ilyenkor nem jön semmi. Rögtön utána TT, betolom persze, KQ megad, de neki riverre le kell hogy jöjjön a K :( Mér van az, hogy én 2-ből egyet sem tudok nyerni, a többi ss meg mind dupláz? És pont az FT-n, ahol tök fontos lett volna :( Q élet :( 9. lettem különben, 450 dolcsit fizetett. De az első hely meg 6,5k-t :( Tényleg tök szépen játszottam pedig :( Megyek is aludni, tök rossz kedvem lett. Nagyon régen nem volt versenyen semmiféle eredményem, amikor meg végre egyszer oda kerülök a tűzközelbe, akkor megszívom. Persze olyan simán volt előtte is, hogy az AK-mat leverte AJ pre-flop all-inben, mert a 3 outja már a floppon ott figyelt :( Akkor is alig maradt zsetonom, és visszaverekedtem magam. Ez nem igazság.

De különben ezért szarok a versenyek, mert hányszor jut el az ember 1000-ből a 9. helyig? És nem fizet olyan hatalmas nagy lóvét, csak a győztesnek. A többiek meg le vannak tojva. Bezzeg a győztes elteszi a maga kis 6,5k-ját. A második is már csak 3k-t kap, a 3. valami 1800-t, a 4. meg az 5. valahol 1k körül. A többi nem éri meg.

Tök igaza van ennek az Arnold Snydernek, most olvasom a könyvét, ami versenyekről szól. Aszongya, hogy kiesni sosem a pozíciós megmozdulással szokott az ember, hanem a jó lapjaival, amiket nem tud eldobni. És tényleg, mert a TT-vel estem ki. Nem is volt annál jobb lapom talán egész verseny alatt. Egy JJ-m volt még, azzal elvittem a vakokat, nem is akartam mást. Egy AK-m, de emelés után sokat toltak vissza rám egy másik AK-val, és inkább dobtam. Másom nem is volt. Na mindegy. Különben aszerint játszottam, ahogy a csávó írja, és nem ír hülyeségeket ez sem :). De nem adom ki a titkokat, mert akkor hogy nyerem meg a következő buy-ines versenyeinket :DDD Na jó, kiadom. Szóval azt írja, hogy ha az utolsó 3 hely valamelyikén mindenki dobott előttünk, akkor laptól függetlenül emelés van. Az osztóból necces, ha a vakok védik a vakjaikat. Az elvágóból (cut-off, osztó előtti) már jobb, mert azzal szemben sokan kevésbé védik a vakjaikat. Az az előtti helyett meg emelő pozíciónak hívja, és ugyan rizikós, hogy sokan vannak utánad, de nagyobb jelentőséget tulajdonítanak annak, hogy az ember emelt. Így legtöbbször odaadják. Tehát ezt játszottam. Aztán még azt mondja, hogy ha meg van a pozíció, akkor igazából ő nem hagyja abba az emelést, tehát floppon is fél pot, törnön is meg riveren is, ha csak vissza nem emelnek - vagyis semmi nem utal arra, hogy az ellennek lenne vmije. És tényleg nem egy ilyen megmozdulással estem ki, hanem amikor volt lapom :(

Na, olvasok és alszom. Ez akkor is szemétség.

3 megjegyzés:

Amanoba írta...

Biztos profi a fickó, de ez a nem adja fel és floppon, turnun és riveren is tovább emelek dolog szerintem eléggé helyzetfüggö. Rengetegszer szalad bele így az ember slowplay-elt dolgokba, ráadásul ha soxor csinálja, akkor simán kifigyelik és adják. Szerintem veszteséges játék versenyen, bár valszeg részletezte a dolgot :-)

Egyébként megértelek szegénykém az FT-n történtekkel kapcsolatban. Én is jópárszor voltam olyan szituban, hogy minden ss duplázott, mire jó lapom jött, azt simán leverték és én pottyantam. Bosszantó :-( Viszont voltam már a másik végén is :-))
Hajrá!

Viktoria írta...

Nemtom, nekem max a törnig kellett mennem, riverig nem jutottunk el egyszer sem ilyen szituban. Mondjuk nyilván figyelek... a lényeg az, hogy ha az ellen nem mutat erőt, akkor te tovább presszionálod. Majd még próbálgatom, hogy műxik :)

Amanoba írta...

Ezt én már régen alakalmazom, viszont most pont visszafogtam magam kicsit, mert asszem túlzásba vittem a pressziót :-))
Fejetlenül túl sokat buktam, aztán kapaszkodhattam megint alulról, ha egyáltalán bennmaradtam a versenyben. Kíváncsi vagyok, hogy megy majd Neked.