2007. augusztus 16., csütörtök

Tömeges lemákolások

Mondjuk Csabi aszongya, hogy működnek az ékezetek a címben is már, de én azért óvatos vagyok :) Voltunk tegnap Gizdával játszani ezen a Pokeropen.hu helyen, nagyon kellemes volt az egész, jó fej emberek, jó fej tulaj, pókerezni ugyan nem sokan tudnak közülük, de ez mindegy is, nem azért megyünk :) Sajnálom, hogy Pagat végül nem jött velünk, lett volna hely, de mindegy, előtte azt mondták, hogy nem lesz, csak ha elég korán megyünk. Fogadjunk kitaláljátok, hogy kimákoltak... Nem zavart, mert jól éreztem magam, Géza asszem 3. lett, mert ő is kimákolt vkit :) Mondtam is a srácoknak, hogy azt is tanítjuk a tanodában, hogyan kell mákolni :) Az enyém: mindenki dob, ami nagyon nem volt jellemző, kv, aki egy közepes hal, és előtte nagyot mákolt, rámemel a 800-as vaknál 2000-ig, én találtam egy 88-t és már csak 7700 zsetonom volt, allin, persze kis vak képtelen eldobni az ászát: A2-t mutat. Board: 99TTx, ász kicker nyer... khm....

Ez kb folytatódott Cardozán is, a tegnapihoz képest annyi volt a különbség, hogy nem mákkal szedtem vissza, és egy százas plusszban szálltam ki. De azért azok is durvák voltak. Megint jöttek a nagy párok pedig, és érdekes, hogy ahhoz jönnek a drillek is, pedig anélkül is nyerne, de a kicsihez nem jön. Egyikhez (kicsihez) jött, el is vittem csávó beülőjét, mert egy KQxxx boardon képtelen volt eldobni 99-t. Másikét is vittem, mert úgy érezte, hogy JQo bazi jó lap emelt potban. Pechére a flop TJQ, nálam meg AK, és azt már nem tudta persze elengedni. Másikat szegényt sajnáltam, mert AQ-val emeltem, és jött a flop TJK, nála meg TT, na ezt nem hibáztatom, ezt tényleg nehéz lett volna elengedni, de hát ott is beülő bánta :D Na ezekkel szedtem vissza, amiket kimákoltak rajtam. Megint egy AA-m bánta, amikor a JQ-s csávesz bejött az emelésbe AQ-val és a Q magas floppon képtelen elengedni a párját, végére backdoor flösst kapott az A-ra. Ez volt az első húzása, volt mégegy ilyen, arra most nem emléxem pontosan. Volt egy másik fish, az meg K7o-val jön az emelt potba a JJ-m ellen, és a kis floppon az abszolút semmire, se flösshúzó, se sorhúzó, megadja a pot emelést. Törn: K. Így jártam.

Ma az oldalt fogom csinálni. Elindult elvileg még 3 blog rendesen, majd meglesem őket, és akkor kérek szépen még önként jelentkez?ket, akik szeretnék a naplójukat ilyen kafa kis blogokban írni :) Én szeretném, ha minél többen szeretnék :) Még annak is meg kell csinálni a design-ját, azt is meglesem ma. Jó lesz ez :)

Lesz pár jó kis utazás mostanában. 26-án irány London kb. egy hétre, tárgyalások meg egyebek, aztán reményeim szerint szept. végén Párizs, és októberben Barcelona, konferencia. Ott még be kéne jutni ebbe a versenybe, ami élőben lesz, sajna sh sng rendszerben csinálják, ami gáz, de hát freeroll és a döntő asztal fizet, tehát csak a saját sh asztalomat kell nyerni, és az sng-kből még az megy a legjobban. Érdekes, hogy könnyebben megnyerek egy sh sng-t, minthogy 3-ban legyek egy 10 fősön. De hát ami nem megy, azt nem kell erőltetni :)

Nincsenek megjegyzések: