2007. augusztus 30., csütörtök

Kő, papír, olló

Olvasgatom ezt a Snyder-féle versenytaktikát. Jópofa. Meg törögetem a fejem dolgokon ezzel kapcsolatban. Mondjuk ő is azt mondja, hogy soha ne mutogasd a lapjaidat. Viszont van ez a rossz lapot mutogatósdi, ami jó trükk, csak nem versenyen. Ez arról szól, hogy pl van lent egy 89JQ, és nálad AT, másik dob, és te az A-t mutatod. Vagy van lent egy AK9, nálad 99, másik dob egy visszaemelésre, és te csak 1 db 9-est mutatsz. Szóval ez az ilyen vecsési féle kp játékokon jól felidegesíti a népet, gondolom, meg ilyen Excalibur szintű helyeken, úgyhogy majd kipróbálom :)

Ami még nagyon nagyon tetszett, amit a mini-raise-ről ír. Hogy pl CL-ként, halálra lehet idegesíteni vele az SS-eket is, meg akik jó játékosnak tartják magukat, azokat is :) Hátulról szépen benyomni pre-flop egy miniraise-t, hehe. Majd szerintem megkérek valakit, hogy fordítsa le azt az egy oldalt a könyvből, és kirakjuk a pókersuli verseny tananyagokhoz, mert nagyon vicces.

A kis vakról emelésről meg azt mondja, amit én is gondolok, hogy baromság. Kivéve, ha észreveszed, hogy a NV dob. Pl. a múltkor az egyik versenyen észrevettem, hogy a NV dob akkor is, ha jön az osztótól egy minraise. Úgyhogy megpróbáltam, és az enyémre is eldobta :) Úgyhogy elkezdtem lopkodni a vakját minraise-ekkel, az meg odaadta a barom :D

Ja, majdnem elfelejtettem a kő, papír, ollót. Csávó aszondja, hogy a póker is ilyen, mint a kő, papír, olló. A kő a zseton, a papír a kártya, az olló a pozíció. A pozíció (olló) legyőzi a kártyát (papír), hiába van jó lapod, rossz pozícióból cseszheted, mert le fognak játszani. A zseton viszont (kő) legyőzi az ollót (pozíció), mert ha sok zsetonod van, nagy nyomást tudsz gyakorolni, és el is tudod venni a pozíciót, meg tudod addig veszíteni a húrt, hogy a pozíciós játékosnak fel kelljen adni a küzdelmet. A kártya (papír) viszont legyőzi a zsetont (kő), mert ha valakinél tuti jó lapok vannak, azt hiába próbálod terrorizálni, nyerni fog. Elég logikus az egész.

Nincsenek megjegyzések: