2007. augusztus 23., csütörtök

Ahol a part szakad

Na, ma sikeresen visszabuktam, amit tegnap megnyertem, és még boldog lehetek tőle :(. Rögtön úgy kezdtem, hogy osztó poz. KK, nv-nál AA volt, nem lehetett kivédeni, ráadásul slowplayezte. Tehát -400-zal indult, aztán ilyenek vittek el teljes beülőt, hogy floppon AA-m ellen megad közel kasszányi emelést lyukas sorra, és lejön neki :(. Szóval egyszer csak ott találtam magam, hogy -1200, mit ne mondjak, nem volt kellemes érzés :(. De összekapartam magam, és visszahoztam addig a 850-ig, amit tegnap nyertem. Csak azért bosszantó, mert tegnap nagyon örültem, hogy kimozdultam az egy hete tartó holtpontról, semerre sem mozdult a dolog, mondjuk még mindig jobb, mintha buktam volna. És akkor elindult gyönyörűen felfelé tegnap, erre jön a pofánverés, és ott vagyok, ahol a part szakad.

Viszont legalább az oldallal haladtam, van új menü, szép, rendezett kinézet, élmény ránézni :). A blogok beillesztését, hogy jelezze a frissítéseket, nehezebb megcsinálni, mint gondoltam. Na ez nem azt jelenti, hogy feladom. Ugye két lehetőség is van, meg is tudok kérni vkit, hogy csinálja meg, de lehet, hogy megpróbálom egyedül. Végülis a fórum hibájára is egyedül jöttem rá, és nagyon büszke voltam magamra, hogy megoldottam :) Tanultam sokat, hogyan kell Linuxban varázsolni :D. Csak ha egyedül csinálom, szerintem az egy heti munka simán van. És akkor már csak London után vagy alatt tudom ezt megoldani, addig bizti nem. Pedig nagyon klassz lenne. De különben mindenki feliratkozhat rá maga a lap alján, kell hozzá egy olvasó progi, és akkor mindig kiírja a frissítéseket.

2 megjegyzés:

daniboy írta...

nagyon jó lett az új menü

Viktoria írta...

Köci :) Igyekeztem :)