2007. augusztus 15., szerda

Nagyon durva...

A mai nap annyira durva volt, hogy ilyet még nem láttam. +600-zal indítottam, na eddig még nem is lett volna baj, de ezek után jött egy olyan sorozat, hogy ez átment -600-ba. Azért azt úgy el lehet képzelni, hogy ehhez milyen bad beatek kellenek. Szabályosan lapömlésem volt, én ennyi AA-t meg KK-t meg QQ-t életemben nem láttam egy kupacban. És mégis mindet nagyon durván leverték. QQ behúzta a 2 outját ellenem törnön, amikor KK-m volt. Amikor viszont nálam volt QQ, az kétszer is belefutott egy KK-ba. AA-mat leverte sorral a KK szintén preflop allin után. 22-nek pókere lett AA-m ellen ugyancsak preflop allin után (hogy mit keresett preflop allinben a 22, azt ne kérdezzétek.)

Az egészből úgy keveredtem ki, hogy mákoltam én egy nagyon szépet, amikor is 47o (nem vakról!!!) 2 párt floppolt az AA-m ellen, allin mentünk és riverre lejött a harmadik A :D Ekkor visszamentem olyan 200 plusszba egy másik jó parti révén. Na azt nagyon sajnálom, hogy ott nem toltam allint. Nálam megint AA volt, és ugyanaz az ürge 85o-val volt bent (megint nem vakról!) Flopp A88, river 5. Nálam volt olyan 950 dolcsi, nála meg több. Riveren potot emelek, (26 dolcsi), ő megküldi 100-ig, én továbbküldöm 400-ig. All-in kellett volna mennem, kizárt, hogy eldobja a fullját. És csak a póker tudott megverni. Csak úgy voltam vele, hogy ezt még a flössel is megadja, azt gondoltam, lehet, hogy az van nála, mert riverre lejött. Így a biztos 400-t választottam a bizonytalan 1000 helyett.

Viszont sajna ezek után folytatódott, ami előtte volt, itt jött a kettes póker meg a KK vs AA a sorral, úgyhogy -200 lett a vége, de végülis boldog vagyok, hogy ennyivel megúsztam, mert sokkal, de sokkal csúnyább is lehetett volna.

Viszont lassan átveszem a vezetést a VIP szintemen az augusztusi versenyben :D

Ja, és hasznosat is tettem ám amellett, hogy elbuktam ma 200 dolcsit ilyen kalandos körülmények között... Az angol sulihoz lefordítottam 3-4 tananyagot, és beraktam 2 újat a magyarba, egy fordítást meg egy sajátot (bár az ilyen napok után megkérdőjeleződik bennem, hogy milyen alapon tanítom én ezt...). Merthogy már reklamálták, hogy nincsenek tananyagok.

Nincsenek megjegyzések: