2007. július 14., szombat

Utalom a fix limitet

Ha valaha az életben még egyszer fix limitet próbálok játszani, akkor valaki idejében vágjon fejbe, hogy eszembe ne jusson...

Az úgy volt, hogy elmentünk a helyi kaszinóba, Murciába, mert ugye Bob körül akar nézni. €10/€20 fix limitet játszanak, de nagyon-nagyon gáz játék folyik. Csak egy példa: nincs az az emelés, amire egy 84s vagy egy 34o a flopp előtt dobna. A többit el lehet képzelni... Minden floppot 7-8 ember lát, a törnre esetleg 5-6-ra szűkül a mezőny, de 2-3 marad a terítésig minden alkalommal. Nem is hiszem, hogy láttam terítés nélküli partit.

Az a baj, hogy ha ez no-limit játék, akkor bazi sokat lehet kaszálni, de a kaszinónak nincs engedélye limit nélkülire, mert azt Murciában nem adnak. Itt meg igazából nem nagyon lehet játszani, mert sehogy sem jó. Ha feszesen játszol, csak jó lapokkal, tuti, hogy kimákolnak. Egy AA-m volt, az kitartott szerencsére, de semmit nem értem vele, mert így is elbuktam a 300 eurós beülőmet: nálam 77, flopp jön 336, de sajnos a törn 5, és ellennél 55. Mondjuk úgysem dobott volna, akárhogy nyomulok, az tuti, bár floppon nyomultam is. Utána nálam KQ, lejön a K, K3 nyer két párral. Nálam AKs, lejön a K, 84s nyer a riveren érkező flössel. Szóval fogalmam sincs, hogyan lehetne itt nyerni, mikor emelt kasszákban ilyen T5-ök meg egyebek csinálnak fullt (TT5).

Tuti nem megyek oda többet. Bár egyébként sem vagyok limit játékos, hülyeség is volt beülni. Az sem vigasztal, hogy Bob 800-t bukott el, míg én csak 300-t. De ugyanez volt vele is, floppolt 2 párt, de a flösshúzóra úgyis végigjönnek, akármennyiért.

Szerencsére utána a jó kis Bodogos péntek este visszahozta kamatostul :) Ez volt az eddigi legjobb estém életemben, és pont egy coachinggal volt egybekötve, úgyhogy 3 tanítvány kvázi végignézte a menetelést :) Elég klassz volt. Bodog volt a nagy kasza, 1740 dolcsi lett ott a plussz. Ebből a Pacin vesztettem 190-t, meg ugye levonom a kaszinós 300 eurót, ami kb 380 dolcsi, így a mai napra 1170 dolcsit tudok elkönyvelni, de mondjuk internetes karrierem szempontjából az 1550 dolcsit fogom figyelembe venni, mint legjobb teljesítményt.

Rájöttem, miért nem engedett hozzászólásokat. Mert ha a címben van ékezet, akkor nem tudja megjeleníteni rendesen az oldalt. Ráadásul az sem jó neki, ha utólag módosítom a címet, csak akkor fogadja el, ha eleve úgy kap címet, hogy nincs benne ékezet. A jó hír viszont, hogy elvileg működik a kommentálás.

Ja, egyébként ő Bob:

Hendon Mob Bobról

Nincsenek megjegyzések: