2007. augusztus 18., szombat

Juhééé, Párizs!!!!

Rájöttem tegnap valamire, ahogy játszottam (és megint belefutott egy QQ-m egy KK-ba). Hogy ugye a régi könyvek mind írják, hogy a flopp előtt emelsz, majd akkor a flopp után is, ahogy én is tanítom a tananyagban. De erre a rohadt fishek is rájöttek. Tehát bejön a xarával és floppon megad a semmivel is (ld. K7o) és arra számít, hogy a törnön passzolsz, és akkor ő nyit, te meg dobsz. Tehát ha pl. AK-val emeltél, és nem jön semmi, akkor 2 lehetőséged marad: törnön is nyitsz a semmire - ilyet csináltam tegnap 2-3-t és mindannyiszor eldobták, valószínűleg a szintén semmit. Másik, a Negreanu féle késleltetett folytatólagos nyitás, amikoris elpasszolod a floppot és nyitsz a törnön a semmivel. Az eredmény mindkét esetben, hogy nyitsz a törnön a semmivel, csakhogy utóbbi sokkal olcsóbb, mert nem duzzasztod előtte fel a kasszát.

De persze NL100 alatt senkinek eszébe se jusson ilyeneken gondolkodni, ott még a törnjátékig nem jut el az ellenfelek agya. Lényeg, hogy azt vettem észre, hogy ugyan az első változat működik, és tegnap egyszer sem buktam bele, nagyon veszélyes és drága. A másodiknál viszont a csávók úgy dobják el a lapjukat, mintha tűz égetné a kezüket. Valószínűleg megijeszti őket, hogy nem nyitok a floppon egy flopp előtti emelés után, és ettől bepánikolnak :). Ezzel csak egy baj van. Ha passzolok a floppon, ellen meg nyit, nem nagyon lehet megadni a semmivel.

Felraktunk egy versenynaptárt az oldalra, James segítségével és ötlete nyomán, elég jó lett :). Meg csináltam "büszkeségeink" oldalt :). Most már tuti, hogy megyek Párizsba a versenyre Cardozával, csak még a részleteket nem tudom. Van egy lapjuk, ahol a Cardoza nagyköveteit sorolják fel, pagat már rajta van :) és én is rajta leszek :). Aztán irány Párizs, és majd tarolunk :) Tegnap meg tegnap előtt visszanyertem 1-1 százast a Cardozán a nagy bad beatek ellenére, ma meg kétszázat a Bodogon, pedig semmi nem történt, semmi lapom sem volt. Ez csak ilyen természetes ingás ezen a szinten, fél beülő. Már négyszázzal ülök a négyszázas asztaloknál. Jaj, olvasom tegnap a Harrington könyvet, aszonya pl. 88 nyerési esélye A2o ellen 70,1%. Hogy sikerült neki pont ezt a példát hoznia? Mindegy, én szerdán bekaptam a 29,9%-ot!

Nincsenek megjegyzések: