2007. december 28., péntek

Elmélkedések

Sok mindenen törtem a fejem tegnap játék közben/után.

A karácsonyi kupára 2 próbálkozással sem jutottam be, bár másodszorra már 75-ből kellett volna 8-ban lenni, úgyhogy nem csoda. Az elsőn szerintem egész jól játszottam, de semmilyen szinten nem voltak lapjaim. A második ömlöttek a lapjaim, ezekkel simán be kellett volna sétálni a döntőbe, de csapnivalóan játszottam. Lehet, hogy a harmadik próbálkozásra végre összejönne mind a kettő, de már nincs kedvem megpróbálni. Jobban járok a kp-vel.

Az első után (25-én) másodszor fordult elő életemben, hogy beültem kp-re, és egyetlen egy partit sem nyertem. Ez elég szörnyű érzés. Vígaszként még olyan sem volt, hogy ha beszálltam volna a partiba egyáltalán, akkor nyertem volna - tehát hogy mondjuk a hulla szemét lapjaimhoz valami jött volna, ha valamilyen csoda folytán mégis játszom velük. Kb. 4 órán át szenvedtem, aztán feladtam, nem volt értelme, mert nem viccelek, szó szerint nem nyertem partit. Az a szerencse, hogy mondjuk az ilyen napokat megúszom egy minimális minusszal (jelen esetben 18k). Tegnap azért kárpótoltam magamat, mert végre jöttek a lapok szépen a kp-ben is, bár érdekes volt, mert az első kb. 2 órában semmi, és utána indult be, de akkor nagyon :).

Vicces, hogy mindenki megpróbál kiblöffölni a riveren minden xarral, hehe. Ilyen 30k meg 35k-kat hívogatnak rám, teljesen irreális összegeket :). Azt néztem épp, hogy a profitom vagy 80%-a ebből jön :))). Nem baj, csak abba ne hagyják :D. És akkor a fickó teljesen ledöbben, hogy hát ő flösst reprezentált, ami ugye lejött a riveren, én meg hogy képzelem, hogy nem hittem el neki :) Mert hogy neki sorhúzója volt, de a flöss lapokat is outnak számolta, mert majd akkor kiblöfföl :D. Nem tudta, hogy mekkora fish vagyok :)))) Egyébként tényleg vicces, hogy egy 200/400 asztalon 7,5k-ig kell emelni a flop előtt, hogy az ember csak 1 megadást kapjon, az pedig egy Kx.

Ja, miken elmélkedtem... Egyrészt, hogy miért játszottam ennyire rosszul a versenyen, de nem jöttem rá. Majd még töröm a fejem. Meg azon is elmélkedtem, hogy ha most leírom, hogy mindig ki akarnak blöffölni a riveren (Mike Caro féle river passz-megad elmélet miatt szinte mindig passzolok a riveren, pont hogy hagyjam őket blöffölni), akkor nem fogják-e abbahagyni. Ami ugye részben jó, mert ez egy nagyon nehéz river döntés, tehát akkor nem fogok ezekkel szembesülni, másrészt nem jó, mert tényleg ebből jön a profitom döntő része. Aztán arra jutottam, hogy úgysem olvassák.

Szeretem az élő kp-t, és jól megy, könnyűnek is érzem. Na, lassan indulunk Kecskemétre, majd beszámolok. Ja, tegnap azért visszanyertem a kari kupa 2 beugrómat, meg még 3x annyit hozzá :).

2 megjegyzés:

Gizdalord írta...

Tökre érdekelne egy kis részletesebb betekintés a KP-s élményeidbe, emrt össze lehetne vetni az én játékommal, elképzeléseimmel meg mindennel. Érdekelne.

daniboy írta...

ez a river-emelés/vagy river-blöff szerintem is nagyon fontos... kellett egy jó másfél év h megértsem, sokkal kevesebbet bukok azáltal h nem akarok riveren blöffölni (és amikor teszem akkor meg ugye bejön a ritka volta miatt) és h megadok olyan emeléseket, amik dobásokat akarnak kicsikarni... viszont ott a másik fele a játékosoknak, szerencsére eddig sikerült felismernem azokat, akik ezt kihasználva tolnak be egy egészséges stacket (nem egyszer láttam nálam sokkal jobb játékosokat beleszaladni) na hajrá:)