2008. január 1., kedd

BUÉK meg minden

Először is még Kecskemétről és a többi kp élményről. Ahogy Gizda mondta, hogy jó lenne, ha többet írnék. Elvileg mindent próbálok majd belerakni a készülő tananyagokba. Nagyon sok tervem van a tanodával. Lesznek új freerollok a kezdőknek, és lesznek más, vonzó dolgok a haladóknak.

Kecskemét... sajnos nagyon negatív volt az élmény. Először is, először buktam élő kp-n komolyabb összeget, ez 200k volt. 1 partit játszottam egész este, az ászos flössömet leverte egy színsor, 2 lapos mindkettő, ilyen van, ezt ki kell fizetni. A gáz nem is ez volt, hanem a harmadik csávó a partiban, aki, miután a színsort a parti vége előtt bemutatta az ürge, közölte, hogy akkor ő dob, és ő már a side-potot (az én allinemet) meg sem adta. Kicsit bonyolult volt a parti, de a lényeg, hogy A játékos all-in megy 85 ezerrel. B játékos megadja. C játékos (én) all-in megy 95 ezerrel. Mielőtt ezt B játékos megadná, A játékos bemutatja a színsorát. B játékos ennek hatására eldobja lapjait, és nem adja meg a 10 ezres side-potot a 370 ezres partiban. Namármost. Pontosan fél órával előtte a másik asztalnál egyik ember emelt, másik gondolkodott, hogy megadja-e, és megmutatta lapjait, a harmadik embernek. Ebben a pillanatban (egyébként a mutogató nyert volna) elvették tőle a kasszát, és odaadták az ellenfélnek, mert a lapok megmutatása a házszabály szerint dobásnak számít. Ez volt fél órával előtte. Ezt felhozva persze reklamáltam, hogy nálunk A játékos bemutatta lapjait, ami a házszabály szerint (elkértem, elolvastam) dobott lapnak számít, de ez nem nagyon érdekelte a managert, úgyhogy ezt beszívtam, istenem, úgy látszik, hogy ha kecskeméti a kedvezményezett, akkor más szabályok vonatkoznak...

Ráadásul a manager nő úgy beszélt velem, hogy a bicska kinyílik az ember zsebében. Kérek tőle valamit, és erre azt mondja, "ki maga, hogy ilyet kér?". Hogyhogy ki? Egy játékos bmeg, aki a pénzt hozza a kaszinódnak. Kicsit kiakadtam. Régen találkoztam ekkora tahóval, az már biztos. Ha bárhol máshol az országban lenne ilyen kp játék, tuti be nem tenném ide többet a lábamat. Az a baj, hogy máshol nincs. Úgyhogy kvázi vagy ide megy az ember, vagy sehova.

Másnap a felét visszahoztam Acapulcoban 200/400-on meg 500/1000-en. Mondjuk kisebb téten kevesebb a kockázat. Viszont ha úgy ömlöttek volna a lapjaim Kecskeméten, mint itt, akkor az egy milla... Na mindegy.

A Kari meg az Új év szuper volt, és a pontrendszer napokon belül indul. A januári pontok már számítanak, és nagyon sok klassz cucc lesz a shop-unkban!

3 megjegyzés:

Gizdalord írta...

Hát én tuti hogy még rendőrt jogászt ördögöt és kismacskát is odahívtam volna. Leiratom jegyzőkönyvbe hogy hogy ment a party a dealerrel A val B vel Magammal és utána kiemelem a házszabály erre vonatkozó pontját és addig nem megyek míg oda nem adják nekem. nem értem hogy adhattad oda neki?

Amúgy tök más de sztem cash gamén nem szabálytalan a mutatás csak highly inapropriet

zsolt írta...

Mit lehet tenni... jó kérdés.

Velem megesett hasonló, csak akkor én mutattam és akkor betartatták ellenem a házszabályt.

Sajnos ha kötekedni akarnak, akkor az álláspontjuk védhetetlen, mert a floorman szava a legtöbb házszabály szerint támadhatatlan, azaz a döntése végleges.

Én egy forgatókönyvhöz tudtam volna folyamodni, három lépésben (utólag könnyű okosnak lenni :)):
(a) panaszkönyv elkérése és az esemény rögzítése
(b) a managertől elkértem volna a felettese (pl. kaszinóigazgató) elérhetőségét azzal a hozzáfűznivalóval, hogy amennyiben nem mondja meg, megtudom mástól és megemlítem azt is, hogy nem mondta meg
(c) ez a legnehezebb: független tanu, ha vannak kamerák, akkor a felvétel bizonyít, az is jó

Előtte nyilván érdemes végiggondolni, hogy milyen következmények lehetnek
- kitilthatnak a kaszinóból mint magánterületről az akciód miatt? ha igen, megéri ez az egy pot?
- lehet egyéb baj abból ha erősködsz?

Ha veszélyes egy ilyen procedúra véghezvitele, megéri egyáltalán, vagy jobb a békesség alapon a hosszútávú halastó-kifosztási lehetőség megtartása érdekében leírod veszteségként?

daniboy írta...

viszont ha meg tahón viselkedik veled az akinek objektíven kéne dönteni és mégis szabály ellenére kedvez a haver, sógor, öcsi, koma bácsinak, már csak felemeled a hangod...

az más kérdés, ha az ő szava dönt és ellened ítél köteles vagy elfogadni.. ez vmi olyan mint a magyar igazságszolgáltatás.. amit inkább jogszolgáltatásnak kéne hívni, mert igazságot ritkán látni

legalább tudjuk h van ilyen, óvatosabbak leszünk, Te is felksézült lehetsz már, mást nem nagyon tehetünk :(