2007. december 9., vasárnap

NEPO II. és még mindig BPO

Nos... :) (Éssel nem kezdünk mondatot, nossal sem? És blogbejegyzést? :))

Felszívódtam egy hétre, mert felvételre került a NEPO, azaz a New Europe Poker Open II. felvonása. Nemtom ki hogy van vele, de én nagyon élveztem :). Iszonyú jó verseny volt, nagyon komoly játék folyt, élvezet volt nézni, és nagyon tanulságos is. "Kis kedvenceim" többé-kevésbé jól is szerepeltek, ennek is örültem, de még aki nem, az is nagyon jól játszott. (Aki nem tudná, ez a kategória Tóth Ricsi, Pintér Márk, Bélabácsi és Bani.) Klassz volt felelős szerkesztősködni is. Egész jó érzés, amikor az ember eldöntheti, hogy melyik parti megy majd adásba, és melyik nem. December 21-től lesznek az adások a SportKlubon, illetve a döntő és a sztárpóker megy majd az RTL-en is.

Ami még nagyon klassz volt, az a kecskeméti kaszinó :). Egyrészt, még sosem pókereztem magyar kaszinóban, mert Bp-en nincs olyan játék, ahova szívesen beülnék, a kaszinókban ugyanis csak pot-limitet játszanak, az pedig játszhatatlan olyan asztalnál, ahol a 46o automatikusan megadólap 6-8 nagy vakos emelésre. Itt 1000/2000 NL volt, hát engem mintha a cukorgyárba engedtek volna be :D. Szerdán még hatalmas önuralmat gyakorolva nem ültem be játszani, tudván, hogy a napi 12 óra forgatás még 3 napig egyfolytában zajlik, de pénteken már nem tudtam megállni, mondván, hogy azt az utolsó napot akár fél lábbal is... 1-kor ültem be, fél 4-kor játszottam az első partimat, annyira nem volt semmi lapom. Na nem mintha ez bárkit zavart volna abban, hogy kifizessen és közel feltriplázzon. 5-kor zárt a kaszinó, összesen 4 partit játszottam, 2-t terítéssel, 2-t anélkül vittem, 215k-val álltam fel, ha lapom is van, akkor nyilván ez olyan 3-szorosa lehetett volna. Viszont azon törtem a fejemet, hogy érdemes lemenni péntekenként oda játszani, még az utazást is megéri. Pesten nincs ilyen játék, ami viszont itt zajlik, az nagyon durva. Még gondolkozom rajta, meg persze nem akarok egyedül menni, de nyilván másik jó játékost sem akarok magammal vinni. Majd még kitalálom...

Ami a BPO-t illeti... én is olvastam, amit mindenki olvasott. Nem tudom, hogy volt-e összejátszás, vagy nem volt, hiszen nem voltam ott. De ha volt, és hagyták a szervezők, az gáz.

Nincsenek megjegyzések: