2007. december 20., csütörtök

Ingyenkávé

Mindenki szereti az ingyen dolgokat, ld. freerollok, ingyenebéd, stb. Ez utóbbiak engem már nem hatnak meg, talán mert már túl sokszor volt lehetőségem kihasználni. Az ember egy idő után immunissá válik az ingyen dolgokra. Az ingyenkávé azonban kivétel. Az nálam abszolút szimbolikus.

Szerintem az olyan munkahely, ahol van ingyenkávé, már rossz hely nem lehet. Egyrészt mégiscsak a cég érdeke, hogy a kedves munkatárs rendesen dolgozzon, márpedig ha van sok kávé, akkor tuti nem alszik el munkaidőben :). Másrészt baromi jó gesztus, komolyan.

A vicc az, hogy ugyanúgy megvenném a napi 2-3-4 kávémat akkor is, ha meg kellene venni. De nem lenne ilyen jó érzésem. Igy viszont van :) Meg tudja valaki magyarázni, hogy miért esik jól az ingyenkávé, miközben az ingyenmindenféle már hidegen hagy?

6 megjegyzés:

daniboy írta...

nem tudom, de én is örülök a pólónak.. köszi és Boldog Karit! :)

zsolt555 írta...

Egyszerű. Azt érzed, hogy törődnek veled és cserébe, hogy kihozod magadból a maximumot, ők is megtesznek azért mindent, amit tudnak hogy közben kellemesen érezd magad. A figyelmességet tudatosan és tudat alatt is értékelik az emberek függetlenül attól, hogy a figyelmességnek mekkora anyagi vonzata van.

Ennek az ellentéte pedig az, amikor azt látod, hogy a menedzsment ott spórol rajtad, ahol tud ésszerűtlen dolgokkal, miközben hatalmas kiadásokba veri magát hibás döntések miatt.

A kávé érdekes dolog. Az én adagom napi 0 és amikor kávéval kínálnak, kérni szoktam bele legalább 90% tejet. Kiskoromban úgy kondicionáltam magam, hogy a kávé ugyanolyan drog, mint a cigaretta, az agyoncukrozott szénsavas koffeintartalmú fekete csodák, vagy a heroin, és nem teszem magam függővé tőle. És pont azért, mert nem kívánom a kávét, egész nap magasabb az energiaszintem, mert nem kiált a szervezetem valamiért, amitől látszólag fenn tudja tartani az energiaszintjét.

macsek írta...

Miért, miért? Hát pedig tök egyszerű! Hát mert a túléléshez szükséges dolgot bocsájtják ingyenesen elérhetővé a részedre. Most gondolj csak bele, ha a vízért, a levegőért, a fényért is fizetned kéne a munkahelyeden:-)) Na, én a kávét is ebbe a létszükséglet kategóriába sorolom.:-))

Viktoria írta...

macseknál a pont, hehe

zsolt írta...

Persze mert át tudja érezni, hogy milyen a kávéhiányos állapot én meg nem. :P

daniboy írta...

én meg nem állnék a kávésok oldalára, ugyanolyan függőség mint a szerencsejáték vagy a drogok... jelzem régebbi őseink mondták, h majd lassan a wcért meg vízért meg levegőért meg mindenért fizetni kell... namost wcért kell, vízért is és a fényért is kell elég sok esetben macs! az h nem mi fizetjük az más kérdés.. otthon lehet pótolni :)