2007. december 1., szombat

Budapest Poker Open - a 24. hely krónikája

Nem is tudom, hogy most kisregényt írjak, vagy sem. Félig van kedvem, mert nagy élmény volt, és nem volt időm közben írogatni. Másrészt viszont nyilván csalódott vagyok, meg mérges magamra, úgyhogy emiatt kevesebb kedvem van részletesen leírni.

Aki nem tudná: 24. lettem, ez 720 ezer ft-ot fizetett. Emiatt persze örülnöm kéne, de nem tudok, mert nagyon buta voltam a végén. Elmondom az utolsó partit, mert az bosszant a legjobban. Mindenki dob osztó pozícióig, vak 8k/4k, 800 ante. Osztó csak megad, kis vak egészít, nagy vakon találok egy AQo-t. Nálam van 120 ezer kb. Nagyon-nagyon-nagyon buta voltam, hogy nem toltam a flop előtt all-int. Tulajdonképpen ennyi, itt vége is a történetnek. Emeltem 33 ezerig, amit az osztó pozíció úgy érezte, hogy A5-tel meg kell adnia. A srácot előtte ültették oda, semmit nem tudtam róla. Flop A55, és innen már mindegy is, mert úgyis bekerült volna az összes pénz. Még egy esélyem lett volna esetleg. Ugye flopon nyitottam 35k körül, adta. Törn K. Egyébként Ax-re tettem (stimmelt is, hehe). Innentől ugye felezés van, tehát tök fölösleges volt nekem még a törnön belenyitnom és riveren betolnom. Ha passzolok a flopon, lehet, hogy ő is, vagy betolja, de nem hiszem, hogy akkor eldobom. Tehát max a pre-flop all-in menthetett volna meg, azt kellett volna tennem, utólag persze könnyen okos az ember :(. Ja, és nem járt semmi a legjobb női versenyzőnek, legalább egy szál rózsát előkeríthetttek volna, de most komolyan.

A játékommal nagyrészt elégedett voltam, talán összesen 5 hibás partim volt, ebből egy még csütörtökön, 4 pedig ma. Ezért kell a sok zseton, hogy beleférjen a hiba. Most is, ha pl. nekem van több zsetonom, akkor ugye belefér a hiba. Voltak jó readjeim, amiknek örültem. Viszont a 4 hiba sok, hiszen csütörtökön csak 1 volt. Majd eszembe jut, mi volt az, most így hirtelen nem emléxem.

A mai nap rögtön úgy indult, hogy az első partit vittem, cut off-ból kis emelés, mindenki dobta. Aztán nem sokkal utána megpróbált a kis vak rányomulni a nagy vakomra, ahol is 59o-t találtam. Viszont láttam a kis vakon, hogy csak bepróbálkozik, ezért csak megadtam. Flopon is emelt, de megint láttam, hogy kamu, ment neki vissza az all-in, egyébként dáma magas flop volt. Dobta. Rögtön következő parti: nálam A7o a kis vakon, nem szeretek kis vakról emelni, mert utána rossz a pozícióm, tehát vagy all-in, vagy nem emelgetek, hacsak nem dobálós a nagy vak. Lényeg, 59o-t bemutattam, és mondtam csávónak, hogy szálljon le a vakomról. Tehát A7 csak egészít, erre nagy vak beemelt. Itt már volt 80k-m, és ugye rossz a pozícióm, abszolút lopásnak tűnt, úgyhogy mondom all-in. Erre kaptam egy autocall-t, kicsit be is tojtam, mire ürge mutat A5o-t. Jött is a hetesem, de nem kellett, anélkül is elég volt. Tehát megerősödtem 160k-ra rögtön az elején. Itt fizetődött ki az 59o egyébként.

Na, ekkor jött a hiba. UTG AJ, emelek 11 ezerig, asszem 3200 már a vak. Kis vak adja meg, mert neki a QT nagyon faxa lap kis vakról. Flop 10 magas, belenyit 16-t, nem hittem el, törn passzol, én belenyitok 28-t, nála még volt kb. 12, betolta, itt már nem dobhattam el, pedig tudtam, hogy verve vagyok, tehát vagy 70k-t elbuktam ezen.

Másik hiba fizetős előtt volt, 31-en vagyunk. Megint cutt off-ból emeltem, az volt a baj, hogy látnom kellett volna, hogy a kis vak talált valamit, mert előre megnézte a lapját, és azért megmozdulás előtt mindig körülnéztem, hogy ugye senki sem talált lapot. Na, emberünk ss-ként talált AA-t. Én ugye 17-ig emeltem, bent van a kasszában 17+7+3,5+700*8+az övé, ami 17+27=77100, és nekem 27k-t kell adni rá, nem tudtam eldobni a 68s-t. Mondjuk maradt pénzem bőven, mert eddigre megint 150k körül álltam. 2 pikkem volt, flop: 245, és az 45 pikk :) Itt nagyon örültem. Aztán a 15 outból semmi nem jött.

Volt még egy olyan, hogy 19k all-injét adtam AQ-val, ő mutat J9, flopon J9, ez is 31 között történt, közvetlenül a 70k elbukása után, úgyhogy ott jó mérges voltam, de hát ez van. Amikor odaültették Ricsit mögém, annak először nem örültem. Utána viszont annyiból jó volt, hogy megdumáltuk, ha olyan szitu volt. Egyszer rabolt csak vissza egy emelésemre, el is dobtam.

Harmadik hiba: UTG+1 emelek QQ-val, kis vak adja. Flop AAJ. Belenyit kicsit, 11k-t, talán ennyi volt a preflop emelésem is. Adom. Itt vissza kellett volna emelni, hogy kiderítsem, mi van. Törnön belenyitott 11k-t és eldobtam, JTs volt nála flösshúzóval. Ez van, ebből is tanultam. Ma egyébként sokkal több jó lapom volt, mint csütörtökön. Meg jó volt az asztal is, hagytak folyamatosan lopkodni általában. És hát a negyedik hiba pedig végzetesnek bizonyult...

Hogy örülök-e... igen, végülis örülök, ez nem rossz eredmény, ugyanakkor a mezőny abszolút verhető volt. A vicc az, hogy még meg is fordult a fejemben, hogy a srácnál AA van, mert úgy játszotta, és hát végülis kb. olyan lap volt nála flop után már. Buta voltam, ami talán a tapasztalatlanságomnak köszönhető, ha több rutinom van, esetleg megmenekülhettem volna. Azért sajnálom az elszalasztott lehetőséget, lehetett volna sokkal jobb is. Majd jövőre :)

Nincsenek megjegyzések: