2007. december 15., szombat

Nem tudok hibázni :)

Hiába, élő kp-es játékban nem tudok hibázni :). Na jó, ez nem teljesen igaz, mióta járok, azóta egyszer tudom, még egyszer erősen sejtem, hogy kiblöfföltek, de kb. ennyi. Tegnap is megpróbáltak :) De hiába, jött a hero call, hehe. Történt ugyanis, hogy KK-t kaptam, nagyon laza asztalon. Emeltem 100/200-as alapon 2500-ig, és kaptam 3 megadást. Mérges is voltam, hogy többet kellett volna emelnem, és elszúrtam, legalább 3k-4k-ig el kellett volna menni. Egyékbént azért ennyit emeltem csak, mert előtte is ennyit emelgettem, és nem akartam most hirtelen máshogy emelni. Eldöntöttem, hogy drill nélkül nagy csatákba nem bonyolódom, pláne ha jön az A, mert 3 emberből valaki csak talál valamit, aztán ki tudja, hol állok. Igen ám, de jött a K :), méghozzá egy K magas flop képében. A bibi csak az volt, hogy az én két piros királyom szomorkodva figyelte a csupa pikk asztalt. Nyitottam 10k-t, én cut off voltam, mögöttem dealer 25k-ig emelt. Namármost...

Ugye Manustól tudjuk, hogy itt lép be a kockázatcsökkentés. Legszívesebben akkor visszatoltam volna az all-int, és a régi énem ezt is csinálná. Csakhogy ha a floppon tolom be, akkor neki 3-ból 1-szer lejön a flösse, tehát ugyan nyereséges játék, de kockázatos. Ugyanakkor én beszélek előbb. Tehát ha a törnön nem jön a flöss, betolom, és ugyanazt az összeget 1:4 esélyre kell feltennie, ami azért már mégiscsak sokkal jobb (80% a javamra kb). Ezért csak megadtam. Itt jött az újabb bibi, mert lejött a negyedi pikk, nálam meg se híre, se hamva pikknek. Én passz, emberünk 35k-val all-in. Én sokat gondolkodik, majd megad, és leveri az ő két piros AA-ját. Elég biztos readem volt, hogy nincs nála pikk, de egyébként a kassza 1:3 fizetett, és 1:4 esélyem van, hogy lejön a fullom. Ehhez adódik hozzá, hogy tök nagy eséllyel blöfföl, és kifizetődő a megadás, bár nagyon merésznek tűnhet. Ez egy 120k-s kassza volt, megint jó napom volt :)

Gondolkoztam rajta elég sokat, hogy hát az ellenfelek ezeket itt simán elolvashatják, és egyrészt megtudják, mikor mi volt nálam, másrészt megismerik a gondolatmenetemet, ami nem szerencsés. Bár egyelőre nem hiszem, hogy az ellenfeleim itt tobzódnának a naplómat olvasva, úgyhogy egyelőre szépen leírom az okosságokat.

1 megjegyzés:

zsolt írta...

Ez a veszély nem fenyeget... akikkel játszol, nem biztos, hogy eljutnak oda, hogy megtanultak olvasni.