2007. december 16., vasárnap

Dilemma

Néha elég sokat töröm a fejemet dolgokon, partikon, játékbeli mozzanatokon, mit csinálnék utólag másképp, stb. Most pl. azon töröm a fejem a tegnapi gondolatok után - meg egyébként már jó ideje töröm -, hogy tényleg mi legyen a magyarok ellen játszott partikkal. Mint a tegnapi partileírásban látható ugyanis, lényegileg kihagytam, hogy mi győzött meg arról (amellett, hogy az odds is igazolt, ha a blöffölés esélyét belerakjuk), hogy az ellenfél blöfföl, mert eléggé meg voltam róla győződve erről. Pedig szerintem nagyon tanulságos lehetne, de speciel ő pont a jobb játékosok közé tartozott az asztalnál, jóban is vagyunk, tehát nem kizárt, hogy ezt olvassa. Márpedig fogunk mi még sokat együtt játszani, vagyis simán lehet, hogy elköveti még ugyanezt a hibát többször. Én pedig nyilván ebben nem szeretném megakadályozni. Mit gondoltok a kérdésről? Nem lesz így meg "töketlen" egy-egy parti leírása, ha pont a lényeg marad ki?

5 megjegyzés:

Chris írta...

szia viktoria!

én jelenleg még jó nagy fish vagyok a póker terén de mivel elhatároztam magam hogy komolyan szeretnék foglalkozni vele ezért minden ami főleg a magyar játékosokról (mivel valószínű hogy velük fogok előbb vagy utóbb összekerülni, remélem veled is ;) ) meg lehet tudni megjegyzem (hiszem minden könyv azzal kezdi, hogy jegyzetelni, jegyzetelni). van aki így áll a dolgokhoz van akit abszolute nem érdekel. én tudatosan haladok és talán meglesz az eredménye is.

macB

Viktoria írta...

szia macB!

mondjuk nem mondtam el, hogy ki volt az, pedig ismeritek és jó fej :) de a dolog általánosságban is hasznos, ha az ember nem tudja a konkrét személyt, akkor is. kérdés az, hogy melyik fontosabb: az olvasók képzése, vagy hogy az ellenfelekkel szembeni előnyét megtartsa az ember... ez a dilemma.

Chris írta...

szia!

sajnos ez a probléma meg is fog maradni.
mert végülis a theflop.net mint weboldal + a bloggok remek oktatás szempontjából mind kezdőknek, mind a haladóknak és ehhez hozzátartozik a személyes tapasztalatok megosztása is. és igazából szerintem attól lesz valakiből igazán jó játékos hogy függetlenül attól eddig miket árult el stratégiájáról mindíg az adott szituációban nyújt tökéletes játékot. így fejlődik a fish és a jó játékos is egymást ösztönözve és kényszerítve. szerintem ez a normális. (más "sportban" is így van - tapasztalat)

Unknown írta...

Sztem lehet tanácsokat adni és tanítani konkrét partik nélkül is,másrészről pedig ahogy hallom nagyon sok fish van élő CG-n,ezért nem feltétlenül a cápákkal kell harcolni.Ezt tőled tanultam,sokszor mondod ,hogy minek beülni oda ahol jó játékosok vannak?!Oda kell ülni ahol hemzsegnek a fishek. :)
Tegnap láttalak a SportKlub-on,jól kommentátorkodtál sztem :)Grat az oda való bejutáshoz is!

Viktoria írta...

Hali Rikk!

Köcike :) Majd még jól beleszokunk, és lesz még jobb :)

Egyébként teljesen jogos, minek jó játékosokhoz beülni, ha beülhet az ember rosszak közé? Tehát jól szóltál :))) Itt egyébként ez a srác volt az egyik (ha nem "a") legjobb játékos közöttük, és eszem ágába nem volt összeakaszkodni vele, pont ezért, de hát így alakult. Nem én kezdtem :D