2007. december 22., szombat

Sunday Million és Egyiptom

Végre kicsit újra van időm pókerezni, bár nem sokat. Majd ha kicsit ritkulnak már az EPT felvételek, akkor lesz kicsit több. Tegnap előtt életemben először elindultam egy Sunday Million selejtezőn, és be is jutottam, de most vasárnap nem tudok játszani, ezért majd jövő héten kipróbálom, hogy milyen is a "nagyon versenye", mert mindenki úgy odavan ettől a Sunday Milliontól. Selejteztem közben valami élőre is, ahol 5 ment tovább, engem meg kimákoltak a 7. helyen, jó mérges voltam. Lesz Egyiptomban egy élő verseny, €500 beugró, tehát élőhöz képest nem nagy összeg, és még lesz ugyanakkor 3 verseny, ráadásul úgy tűnik, hogy lesz, aki lát bennem fantáziát annyira, hogy fedezze az egészet, úgyhogy valószínűleg január végén irány Egyiptom :) Nagyon-nagyon-nagyon várom.

Közben még élőben meglátogatom majd az Acapulco 25 ezres second chance versenyét itt a két ünnep között, próba cseresznye... Végülis 5 milliós garantált, szóval nem rossz az...

Közben a Mike Caro könyvet veszik és dícsérik nagyon, ami persze tök jó, mert szerintem is nagyon jó könyv, ha nem lenne az, nem fordítottam volna le :) Ja, és nemsokára lesz a Bookline-nál is Mendelson könyv kapható.

1 megjegyzés:

Mike255 írta...

Nekem is szerezz szponzort! :)

Amúgy csak azért írok, hogy Boldog Névnapot! :D

Puszi

Mike