2007. december 2., vasárnap

Még egy kis BPO

Kicsit talán lenyugodva az ember sokat töri a fejét dolgokon... Nagyon megtetszett ez a komolyabb élő verseny dolog, teljesen ráizgultam :). Szerintem egész jó lehetnék benne (ja, és szerény is vagyok). Talán ha kicsit több tapasztalatom van, itt is jobban muzsikáltam volna, bár cseppet sem vagyok elégedetlen. Az biztos, hogy rá fogok menni ezentúl az olyan ajánlatokra, amelyek nagy élő versenyekre történő kijutással kecsegtetnek, mert iszonyúan élveztem, és mivel Ricsi ült mellettem a végén, még tanultam is belőle. Ez elég jó lenne, így játszani nagy versenyeket, hogy közben tudjuk elemezgetni a dolgokat és tanulhatok belőle :D. Sajnos ez nyilván nem fog túl gyakran előfordulni. Pedig el tudnám viselni... Ja, amennyire tudom, Negreanu is ilyen különben, hogy lehet tőle kérdezgetni dolgokat verseny közben is akár egy-egy lejátszott partiról (blogjában írta, hogy ilyen előfordult, hogy más ezt csinálta, és ő meg örömmel mondta, amit gondolt). Tehát be vagyok sózva :D. Remélem, hogy fogok én még mellette is üldögélni :).

Budapest Poker Open

Nincsenek megjegyzések: