2007. december 14., péntek

-1600$

Gondoltam, kicsit megnövelem hirtelen a blogom forgalmát :D Az úgy volt, hogy jó régen nem buktam cg-n, úgyhogy éppen kijárt... ráadásul sokat nyertem sokfele, űgyhogy még jobban kijárt. Ezt most a neten sikerült behúznom. Igazából 2 partiban ment el. Miért nem tudja valaki elengedni egy 3x-os pot overbetre a flösshúzóját? 150$-t toltam rá emberünkre a flopon, innentől viszont nyilván nem hittem el, hogy képes volt azt megadni flösshúzóra, mert sehogy sem értelmes dolog... Hát, így jártam, a másik ugyanez volt, csak ott a sorhúzóra történt ugyanez. Én contbet, ő emel, én visszaemelek valami irgalmatlant, de nem lehet kicsavarni a kezéből. Harmadiknak a QQ-m ellen J magas floppon riverre jött le a másik J, pedig toltam azt is, mint állat. Viszont arra jöttem rá, hogy ezek mindent kifizetnek. Esküszöm, NL400-on meg NL600-on is akkora halak ülnek, hogy ha találnak egy párt, akkor el nem engedik akármennyiért sem. Az jutott ennek kapcsán eszembe, hogy visszatérek az ultrafeszes basic cash game stratégiámhoz, és meglátom, hogy mire jutok ellenük, mert vicc, amit előadnak.

Mondtam már, hogy megjelent a Caro könyv? Meg hogy nagyon szép lett?

Ja, és szombattól nézzetek SportKlubot, este 11-től!!!

Ide a végére pedig újabb bizonyítéka annak, hogy Negreanu az isten :D

Nincsenek megjegyzések: