2007. december 17., hétfő

NEPO II. - avagy mit csinál a felelős szerkesztő

Nos... (az nagyon ciki, ha minden bejegyzésem nos-sal kezdődik? :))

NEPO II.

Egy hétig forgott Kecskeméten, a kaszinóban. Nagyon jó buli volt, halálra melóztuk magunkat, de élveztük. Mint már nem titok, hisz Mike is leírta, kis TheFlop csapat feliratozta a tévéműsort, hehe. Amikor tehát Macs elszúrta a lapok felvitelét, vagy Csabi a liciteket, akkor majd jól meglátjátok, hogy nincs felirat adásban a partin, és őket lehet szídni, lol. Nade mit csinál a felelős szerkesztő?

Alapvetően egy tévéműsorban az elképzelés az, hogy a szerkesztő felel a tartalomért, a rendező pedig a látványért. A főszerkesztő mindkettőért. Az én fejem felett tehát ült egy (szerencsére nagyon jó fej) főszerkesztő - nem hiszem, hogy tud erről a blogról, úgyhogy nyugodtan dicsérhetem. Vagyis elvileg én felelek mindenért, ami tartalom: hangért és feliratért. Ha más elszúrja, akkor is én felelek érte. És ebbe beleértendők a kommentátorok is. Az én dolgom, hogy megfelelően felkészültek legyenek, hogy amit kérnek, azt biztosítsuk munkájuk sikeres elvégzéséhez, és hogy ami tőlük adásba kerül, abban lehetőleg ne legyen hiba.

Fontos még, hogy én döntöm el azt, melyik parti kerül adásba. Tehát ha valakinek élete legnagyszerűbb mozzanata kimaradt, akkor is engem kell szídni. Remélem, ilyen nem lesz :). Egyébként a felvételek és az adások hihetetlenül jól sikerültek. A mezőny egészen vegyes, voltak nagyon jó, és nagyon harmatos formát mutató játékosok is. A gyengéken lehet bosszankodni, a jókat lehet csodálni - nagyjából erről szól majd a műsor. Adás egyébként december 21-29-ig a SportKlubon, illetve ugyanakkor az RTL Klubon, ahol a döntő és a sztárpóker kerül majd adásba. Nem azért mondom, mert én felelős szerkesztettem, de baromi jó lett :D

Jaj, felfedeztem valamit: a SportKlub EPT adásai rajta vannak az EPT honlapján :). Ezek a közvetítések egyébként már adásban vannak, minden este 11-től nézhetitek!

2 megjegyzés:

daniboy írta...

láttam, tetszett :)

Unknown írta...

Szia Viki! Még szerencse, hogy benne vagy az EPT közvetítésben!!! Nem kell reagálni rá, mert kollégáról úgysem tudnál, de nincs egy kis hatásod arra, kit ültetnek melléd??? Bár lehet, hogy a stúdió hangulata más, tv-ben nézve a KOLLÉGÁD kommentjei nagyon zavaróak és nagyban csökkentik a műsör élvezeti értékét. Remélem, legközelebb jobb lesz, Te nagyon jó vagy :-)