2007. november 26., hétfő

Pókersuli és BPO

Rájöttem, hogyan nem fogok beleszakadni a munkába decemberben. Úgy, hogy nagy valószínűséggel januárban indul a pontrendszer. Elvileg akkor Kari és Újév között pont meg tudom csinálni, és pont nem halok bele a melóba.

Takarítani kéne :). Igen, én is ezen a bolygón lakom, és ilyen holmi földi dolgokkal is foglalkoznom kell - sajna, mert ugye takarítani nem leányálom, viszont muszáj :). Ja, és éppen most, éjjel 4-kor fogok nekiállni Elliott ingjét kivasalni holnapra :D. Viszont nem bánom, mert megszületett a 4. Bugsys Club belépőm is, úgyhogy már csak egyet kell szerezni. Viszont ami halálosan bosszantó, hogy továbbra is 0-ban vagyok itt, és ez egyre jobban dühít. Meg az, ahogyan, főleg az. Hihetetlen, hogy minden fishnek lejön minden outja a riveren. Pl. floppolt sorom van, ellennek drillje van törnre, remek, bemegy fejenként 200 dolcsi törnön, riveren pókere lesz. Aztán J magas floppon J8 halálosan erősködik (nálam JQ), riverre a 8-hoz sora lesz. És ilyenből nem napi 1-2-3-4, hanem olyan 10 simán, néhol 20. Az a vicces, hogy én sosem hittem ilyen csaláselméletekben, meg mindenkit lehurrogtam, de 3 hete szinte minden nap tolom itt, és nagyon-nagyon durva, hogy ha esélytelenebb lappal mész be, tuti megnyered. SS-nek a KK-ját olyan simán vertem 88-cal preflop all-in után, hogy csak na! Főleg akkor áll meg az agyam, amikor ezeknek a satoknak a végén all-inezgetünk, amikor már nem számít, mert mindenki kap jegyet. Hihetetlen, de mindig az esélytenebb nyer. Az előbb 36o tarolt, mert az nagyon klassz lap!

Egyébként a terem klasszul néz ki, a ligák jók, a promók nagyon királyok, de ez a folyamatos riverkill elég vicces. Lassan 3k extra zsetonom lesz az első versenyre, 4k a max, össze is fogom szedni addig. De ha ennek a promónak vége, húzok vissza szépen a kis Cardozámra. Mondjuk játszom ott is közben, mert Bugsys-on sosincs elég asztal, bár ma volt 2 db NL400 is. Különben nem is tudom, lehet, hogy sokaknak bejönne a Bugsys, ismerek olyat, aki sehol máshol nem játszik, mert hogy milyen király. Én tuti jobban érzem magam Cardozán.

BPO. Igen, mégis be lettünk sorsolva. Ez volt a mai meglepi :). Fortune jó tervekkel állt elő. Úgy néz ki, hogy jövőre annak, aki tőlünk töltött, és ott játszik, a rakeback mellett adnak majd egy BPO belépőt is meghatározott pont után, és azt egész évben lehet majd gyűjteni. Így olyan is bejuthat a BPO-ra, aki kisebb téten játszik, mert 10 hónapja van összegyűjteni a pontot!

Csütörtökön játszom, pagattal, zsolt555-tel, Gergővel, Gizdával, Tóth Ricsivel és Márkóval. Örülök neki, hogy jó játékosok ellen is kipróbálhatom magam, kiváncsi leszek ám nagyon. És várom is. Igazából nekem inkább buli az egész, annak is fogom fel, de jó lenne jól játszani. Függetlenül az eredménytől. A nagyon klassz az benne, hogy ha nem jutok középdöntőbe, akkor pont szombaton van a női verseny, úgyhogy akkor legalább azon el tudok indulni :). A ciki az, ha a középdöntőbe bejutok, viszont a pénzbe nem :) - mert akkor a női versenyen sem tudok indulni, meg hoppon is maradok :). Na, majd igyekszem vagy kiesni hamar, vagy FT-re kerülni :D.

Ja igen, ahogy Gergő is írta, klassz volt, csináltunk hurrát mikor a mi neveinket mondták, meg is jegyezték, hogy "biztos nagyon népszerű ember" :D - az elsőnél, hehe. A többinél már meg sem lepődtek :). Egyébként az nagyon-nagyon-nagyon klassz, hogy együtt voltunk, egyenpólóban, és olyan kis "tanodás" különítmény benyomást keltettünk (Alyrral, mint tiszteletbeli :)). Tényleg jó volt, mert feltűnőek voltunk. És ilyen még a magyar pókeréletben nem volt szerintem, hogy ennyire csapat legyen egy csapat. Büszke voltam magunkra, na :D

3 megjegyzés:

MORiARTY írta...

Hát igen, az elsőnél mondták, hogy népszerű lehet. Az én voltam. :)))

Viktoria írta...

Igen :D Vicces volt, nem tudták, mi van :D

daniboy írta...

várjuk a beszámolót