2007. november 16., péntek

Pontrendszer

... amit már mindenki nagyon vár. Viszont rájöttem, hogy nem fogok megszakadni a melóban. Méghozzá úgy, hogy január elsejei indulásra tervezem be a pontrendszert. Még vannak rajta dolgok, amiket meg kell csinálni, és nem akarom úgy elindítani, hogy még közben alakul ki. Inkább legyen kész és jó. Nyilván így is alakulni fog az idő múltával, de legalább legyen egy jó alap hozzá.

Elkezdődött a hajtás New Europe Poker Open ügyben is, az sem lesz egyszerű mese.

Tegnap játszogattam Bugsys-on, és az a vicc, hogy éppen szerdán mondtam, hogy a NL200-as szinten már nem nagyon tudok minuszban felállni. Ehhez képest most sikerült, de csak egy százas volt a mínusz még így is kp játékon, meg elköltöttem egy másik százast versenyekre, satokra, amelyekből 2-n nyertem belépőt tovább. Ja, azért lett minusz a kp, mert csávókám emelt kasszában K magas floppon a KJ-t verhetetlennek bírja érezni. Vicces volt, nálam AK, és mikor fickó 200 dolcsijából 192 már bent van a törnön, halálos meggyőződésem volt, hogy KJ van nála. Hát, jön riverre a J. Áh, mondom, végülis lehet, hogy KQ vagy KT van nála :). Nyilván 8 dolcsiért már nem dobom el. De nem tévedtem sajna :). Mondjuk ezért jó a kp, mert ezek a barmok ugyanezt művelik SNG-n, és ott meg kiesik az ember. Tegnap példának okáért a 44 eldobhatatlan all-inre, jön neki a négyes, és ilyenből volt vagy 3. Kicsit idegesítő. A vicc az, hogy azon a 2 versenyen nyertem jegyet, amelyiken elkezdtem így játszani, minden mindegy, toljuk neki. Igazság szerint el akartam menni aludni a bad beat miatt, és kiszálltam már a kp asztalokról, és már csak az egyik ilyen sat maradt. Jön 75s, mondom ez szép lap kiesni :). Na, dupla (közepes stackről, AQ fogadta, jött két ötös a floppon), és hamarosan CL voltam már :). Azért ez is elég nagy vicc.

Nincsenek megjegyzések: