2007. november 12., hétfő

A póker pszichológiája...

... úgy néz ki, hogy ez lesz a címe a Caro könyvnek magyarul, ami elég klassz, mert tényleg erről szól. Holnap estére kész a fordítás, már alig várom, ez egy olyan rabszolga munka, hogy belehalok. Meg persze azt is várom, hogy végre már a tanodával foglalkozhassak, és játszhassak rendesen. Na de holnaptól semmi nem ment meg benneteket tőlem :D

Hogy Mike nehogy elolvassa a naplómat, gyorsan a mai bad beatek sorozata: A8 vs 78, 8 van lent, floppon all-in van, törn 7. Kész flöss vs. magasabb flösshúzó, persze lejött neki. AT vs. A9, river 9. TT vs AK, már a floppon ott az A. A vicces az, hogy a Fortune BPO saton meg olyanokat mákoltam, hogy azt hittem, behalok, ehhez képest elsőnek estem ki, mert mindenki rebuy-olt :)

Holnap talizunk Vitray Tamással, akit nem láttam kb. 3 éve, úgyhogy izgulok, milyen lesz. Régen ugye főnököm volt a TeleSportnál, amikor az atlantai olimpiáról közvetítettünk 1996-ban, majd a Színművészeti Egyetemen osztályfőnököm 4 évig. Most nem is tudom, hogy ilyeneket illik-e az embernek a blogjában írogatni, mert végülis kibeszélek ismert embereket. De hát végülis nincs sok kibeszélni való abban, hogy együtt ebédelünk hármasban, Kumin Viki, Tamás és én. Merthogy szülinapja volt ugye Tamásnak. Egyébként nagyon büszke vagyok rá, hogy 17 éves korom óta tegező viszonyban vagyunk, na ennek vicces története van, asszem azt most kihagyom :). Viszont iszonyú, ahogy múlik az idő! Egyik nagyon kedves emlékem ugyanis 15 (!) évvel ezelőttről való, amikor éjnek évadják a TeleSportos "Mókus őrssel" elmentünk Hatvanba, hogy ellopjuk a Hatvan táblát Tamás 60. születésnapjára :). Iszonyú jó buli volt, és készült róla video is, nekem azt hiszem, sajnos nincs meg, de majd megnézem. Biztos fel lehetne ide tenni valahogy, meg biztos elő lehetne kotorni valahonnan az MTV archívumának mélyéről. Mekkora móka volt! Éjfélkor indultunk, elloptuk, lefilmeztük, megvágtuk. Jól szétszóródott a csapat: Csisztu Zsuzsi, Hajdú Pisti, Faragó Ricsi, Borbély Zoli, Vécsey Misi, Várhegyi Feri, Suba Kata, Kiss Kinga, Zoltán Janó, Berkes Sanyi operatőr. Nem tudom, teljes-e a névsor, három kocsival mentünk, arra emléxem. 15 éve, te jó ég!

5 megjegyzés:

Mike255 írta...

Elolvastam! :) Amúgy rájöttem az nem zavar, ha van egy két parti vagy bad beat leírva egy naplóba, hanem ha csak arról szól a napló és semmi másról. :) Vicces lehet a videó, remélem előkerül. :) Hogy tetszett Vitraynak a kis csínytevésetek?

Viktoria írta...

Tetszett neki, mindenesetre jobban örült, mint az "öregektől" kapott kristálytálnak, az tuti :)))

daniboy írta...

hehe, csótultatjuk Vitray bácsit:)
azért jó h leírtad a névsort, hátha vkinek kedve támad visszamenőleg 'nyomozni' az ügyben :D

Viktoria írta...

Hát, hogy minden titkot kifecsegjek, azért előre levajaztuk a hatvani rendőrséggel, hogy ellophatjuk :)))

daniboy írta...

LOL :)