2007. november 14., szerda

KÉÉÉÉÉÉÉÉSZ

A könyv :). Már nagyon ideje volt. Csak most meg mindennel el vagyok maradva, és mindenki rajtam lóg :) Persze ezt nem panaszkodásképpen mondom. De egyszerűen annyi a tennivaló, hogy beleszakadok.

Nézzük sorjában:

Klubot nyitunk :) Remélhetőleg. Nagyon jó klubot, de megint csak iszonyú mennyiségű meló, mert asztal kell, zseton kell, minden kell. És persze az egész még titok :).

Aztán felelős szerkesztő is leszek, ismét tévézek kicsit, az klassz lesz. Persze pókerműsor és nagyon-nagyon várom már, de hát mégiscsak hetekig tartó munkában megszakadás lesz megint.

Kommentálni is fogok póker, de azt másik műsorban és másik csatornán :) De tévé, és ezt is alig várom már.

El kell indítani a pontrendszert lassan, ami nagyjából a teljes weboldal totális átrendezését jelenti, reményeim szerint ez decemberben indulhat, rosszabb esetben januártól.

Pedig azt hittem, hogy most aztán milyen klassz lesz, mert sokat fogok pókerezni. Tévedtem. Illetve igyekszem azért újra elkezdeni játszani, de nehéz. Két hétig pár versenyen kívül semmit nem játszottam, ja meg pár élő. Azért tegnap megnyugodtam, hogy a NL200-as mezőnyt azért olyan simán verem kenterbe, hogy magam is meglepődök. Befizettem ugyanis Bugsys Club-ra, mert van ez a Million Dollar Deal (Cardoza meg ne tudja :).

Szóval úgy van, hogy lesz 5 nagy verseny, 170k és 270k közötti díjazással, amikre be lehet selejtezni, adtak is 5 kupont a befizura a sathoz. Aztán ez 2k indulózseton, de ha az ember ott kp-t játszik, akkor lehet szerezni még 4k indulózsetont. Úgyhogy ezt szépen megszerzem. Egy baj van csak, hogy éjjel játszanak ott csak, mert amcsik, és akkor is max 5-6 asztal van NL200-on, feljebb meg nem is volt. De majd akkor boldoggá tesszük Cardozáékat is azzal, hogy emberi időben ott tolom, éjjelre meg átmegyek pontot gyűjteni Bugsys-ékhoz. Most ráálltam az ilyen nagyon jó értékű versenyekre, mint Mansion meg ez, mert annyi pénzt raknak bele, hogy egyszer csak bejön :).

Hú, rohanok, mert nagyon sok a dolog.

2 megjegyzés:

daniboy írta...

a pókerklubhoz írnám, bár neked biztos több és jobb forrásod/aid van(nak) a NovoPartsnál elég jó kis akciókat löktek be, zsetonra is meg asztalra is

Viktoria írta...

Macsek intézi a beszerzés, szóljunk neki :)