2007. november 4., vasárnap

Mér olyan okos mindenki?

Ez egy fura nap volt... Most mindenki hagyja abba az olvasást, aki nem kiváncsi az unalmas pókerpartikra, mert ez bizony olyan lesz :).

Annál, ha levernek rosszabb lappal, csak az idegesít jobban, ha utána megpróbálják nekem megmagyarázni, hogy a tökéletesen megjátszott partit rosszul játszottam. Amiért fura a dolog, mert azt hiszem, most többet feltételeztem az ellenfelemről, mint amennyit valójában ért a játékból, legalábbis fura, hogy nem értette, hogy mi történt. Na, az első parti. Vecsésen vagyunk, SNG, csapatverseny. 9-en ülünk az asztalnál, 30 ezer induló zseton, 100/200 induló vak, 25 perces szintek, tehát elég jó a struktúra. Amikor erre a partira sor kerül, a vak 400/800. Nálam 40k körüli zseton, és már csak 8-an vagyunk. UTG, aki egy hölgy játékos az ultis csapatból, és akiről az a benyomásom volt, hogy talán a legjobb, de mindenképpen az egyik legjobb játékos az asztalnál, emel 2000-ig. Én találok két ászt. Visszaemelek 6,5k-ig, tartja, ketten maradunk. Flop 9TQ, két pikk. Nyitok 8 ezerrel, visszatolja az all-int, ami még 18 ezer. Kasszában eddigre 37 ezer van, 18 ezret kell megadnom. Egyedül a QQ tudott megverni ebben a pillanatban, mert annál jobb játékos volt, mint hogy megadjon KJ-re ilyen emelést, szerintem még 99-t, TT-t is talán eldobta volna, de mindenképpen azt gondoltam, hogy annál nagyobb lap van nála. Mi lehetett akkor nála? Tolhatta JJ-re, mert sorhúzója lett, de ennek nem sok esélyt adtam. Tolhatta QQ-ra sortól félve, meg is kérdeztem, van-e Q-ja, azt mondta kettő is. Először nem tudtam eldönteni, hogy higgyek-e neki, végül nem hittem el. Azt gondoltam, KK van nála, mert annak volt úgy értelme. Lényeg az, hogy megadtam végül, ami szerintem tökéletes megadás volt, mert 53,33% esélyem volt nyerni, és ugye a kassza ennél messze jobban fizetett, meg hát jobb is voltam. AK-t mutatott pikkből, flösshúzó és lyukas sor, leesett a flösse. 12 lap volt jó neki, úgyhogy végülis érthető játék.

Ami később fejtörést okozott, hogy felszabadultnak tűnt, miközben a megadásra várt, és meg is próbált rádumálni. Azt hittem, azért, mert KK-ja van, és azt gondolja, ő a jobb. Ezért is adtam meg. Aztán mikor előadta nekem a 3 legnagyobb fish az asztalnál, hogy el kellett volna dobnom az AA-t, akkor kicsit kiakadtam. Nehogy már egy húzólap ellen ilyen odds-nál nekem el kelljen dobnom az abban a pillanatban még jobb, kész lapomat! És ezt a fishek mondták leginkább, jó kis vicc! Igazából az történt, hogy volt egy tökéletes read-em (jó, a lapot nem találtam el, de azt igen, hogy jobb voltam). Ja, meg valamiért olyan érzésem volt, hogy a nő flop előtt eldöntötte, hogy nagyjából bármi jön a flopon, vissza fogja tolni rám. Egyébként valamit hümmögött is, hogy tényleg. De az asztalnál mindenki halálosan egyetértett, hogy én mekkora fish vagyok, mert nem tudom eldobni az AA-mat. Az nem jut eszükbe, hogy ha leverik az AA-mat, akkor eldobom, de ha jobb, akkor nem! Erre majd mondok mindjárt valamit.

Aztán ami fura volt, hogy beszéltem a nővel utána, és mondom, elég jó játékosnak tűnt. Erre azt mondja, hogy hát tőlük is 3 ember véleménye, hogy nem kellett volna megadnom. Na ezt nem értettem, aztán azt mondja, hogy hát nekem nem volt outom, mert egy A nála volt, egyet meg a másik srác dobott. De hát mondom nekem nem kellett out, én kész voltam!!! És valahogy mintha nem értette volna azt a koncepciót, hogy hát nekem nem kellett javulnom :D Itt egy kicsit megingott a játéktudásába vetett hitem :DDDD.

Maradt 8 ezer zsetonom, 10 nv, először betoltam AK-ra, mindenki dobott, volt már 9.5k-m. Akkor vak lettem, végigpasszolások mentek, riverre T-vel sorom lett, betolom, dobja mindenki, már lett olyan 13k-m. Kis vak vagyok, KQs, flop 9JQ, két treffel, nálam két kőr. Rátolom immáron a 12k-t. 2500 körül van a kasszában. Na, sorhúzó el tudta dobni vajon a lapját? Hogy tudná? Ami nem baj, csak ne jönne le neki! Egyébként ez 3 egymás utáni parti volt, és mindháromszor nálam volt a legjobb lap, úgy toltam be, de tudtam, hogy már úgysem hiszik el. QT adta meg egyébként, és lejött a K a törnre, meg még 2 pikk, Q-val flösse is lett. Úgyhogy ennyi volt a csapatverseny. Ja, itt egyébként 65.66%-os volt a lapom, ez sem tudott kitartani. Kettőből 0. Mindegy, most megnyerem a 150k-t a Mansion-ön :)

Amit mondani akartam... Excaliburban volt még, kp-t játszottunk, régebben történt. 250/500-as vak, emelek olyan laza 12bb-re, 6 ezer körülre, 2-en jönnek velem, ahogy az már csak kell! (Hmmm... nemtom ezt annak idején leírtam-e, ha igen, rúgjatok senékbe, szenilis vok.) Flop KQ9. Ezek ketten elkezdtek tüzijátékot játszani, a két fish, úgyhogy mondom, ha fish emel, és nem megad, ott baj van, én szépen kiszálltam a flopon, eldobtam AA-t. Az érdekes az volt, hogy Elliott mellettem ült, és megmutattam neki (szerencsére ott senki nem veszi - rajtam kívül - annyira komolyan, hogy ilyenkor kérje a mutatást az egész asztalnak - én szoktam kérni). Lényeg, hogy nem szeretem, ha tudják, hogy eldobom az AA-mat, viszont mögöttem állt az egyik teremfőnök, Balázs, és egy osztó. Ők meg döbbenten álltak, mert látták, mit dobtam, és elkezdték csöndben megvitatni. Nagyot nőttem a szemükben, azt hiszem :)). A vicc az, hogy ezek ketten KQo-val erősködtek mindketten (mert az olyan faxa megadólap 12bb-re), és leesett volna a 9-es nekem törnre, vittem volna az egészet :(.

1 megjegyzés:

daniboy írta...

az a helyzet, h Mo-n a póker is olyan lett mint a foci.. mindenki "ért" hozzá és ami a legrosszabb h a hülyeségét előadja és el is hiszi...

egy nőt meg aztán még könnyebb bántani..