2007. november 6., kedd

Mennyi baj van veletek :D

Hihetetlen, hogy mindenkinek hasfájása van mostanában :)))

Reggel tolongás vár az éjjelre úgyfelejtett MSN-emen, hogy olvassam el mindenki naplóját. Hát, úgy sincs jobb dolgom, amíg magamhoz térek :D. Zsoltot csúnyán átverték egy versenyen, mondjuk nekem egyébként sem szimpi ez a Best Klub, pedig még nem is voltam ott... De mondjuk utólag felesleges keseregni, ott nem szabad hagyni... az is igaz, hogy ha még a teremfőnök sem ismeri a szabályokat, akkor mit tudsz tenni? Én tuti nem mennék oda, ha egyszer nem hagyják az embert játszani az FT-n.

Na, aztán Gizda összeveszik most a változatosság kedvéért Tuzsiékkal és a Dunaújvárosiakkal. Mondjuk Géza lassan már több kárt okoz a Tanodának és a hírnevének, mint amennyi hasznot... pedig rendes gyerek lenne, csak ne lenne direkt bunkó. Még esze is volna neki, de teljesen feleslegesen haragít magára mindenkit, akkor is figyelnénk rá, ha nem játszaná a fekete bárányt. Ramcsinak meg igaza van az udvariassággal kapcsolatban, mert olyan taplók tudnak lenni a fiatalok, hogy az eszem megáll. Miért esik nehezetekre kedvesnek lenni az emberekkel? Most mindegy, hogy mit gondolsz róla, meg a játékáról, ha rosszul játszik, még eggyel több ok, hogy kedves legyél vele, mert legközelebb is el akarod venni a pénzét, nem? Nem értem én ezt.

Ami a Dunaújvárosi versenyt illeti, szerintem jó kezdeményezés, és mindannyian a hangulat miatt mentünk, nem is a verseny miatt. Mondjuk ez nem annyira vetett jó fényt pl. az én játékomra, mert nem nagyon érdekelt a játék, és sajnos hülyeséggel estem ki, de hát ez van, nem is zavart.

Aztán itt van szirom-csillagka, aki meg megsértődik, teljesen feleslegesen, ráadásul egy elég gyengus verseny miatt. Nem a szervezők vagy a hely miatt, az jó volt, csak valahogy más volt a hangulata. Nem volt meg az a varázsa, mint Győrnek.

Közben a pontrendszer már majdnem kész az oldalra :) Majd még szerintem lesz egy kísérleti fázis, de lehet, hogy napokon belül elindul a dolog, izgulok, hogy milyen lesz :). Mondjuk szerintem inkább csak jövő héten indítom, mert a könyvet be kéne előbb fejezni.

Ja, továbbra sem tudok pénzfeldobást nyerni, meg húzólap ellen sem kész lappal. Tegnap Mansion szokásos selejtező 110k-ra: először sorhúzó ellen top drillel all-in, lejön a sora. Kiesés pedig QQ vs AKs, jött az A, ahogy kell.

Nincsenek megjegyzések: