2007. november 9., péntek

Sok-sok tanulság...

Voltam ma (tegnaptól máig) egy házi szervezésű játékon. Hát sok tanulsággal szolgált, sajnos ez a magam kárán tanulás esete volt. Az eleje nagyon jól ment, de utána végig egy helyben topogtam, az elején jól is játszottam, aztán elszúrtam pár partit, de utána visszaszedtem. Az első fura dolog az volt, hogy az osztó lány, aki kapott úgy 30 ezret, reggel 5-kor fogta magát és hazament. Pedig még játszottunk volna, és játszottunk is. És azért nem mindenki keres egyetlen este 30 ezret, úgyhogy akkor nekem ne ő döntse el, hogy mikor van vége a játéknak. Ok, egyedül osztotta végig az egészet este 7 óta, de akkor is. Ha nem bírja, nem kell elvállalni.

Tehát innentől én osztottam, és közben játszottam, reggel fél 9-ig, addig tartott. A gáz az, hogy az ember ott ül 12 órát, várja a lapját, és amikor megérkezik, akkor szétcseszik neki. Következő történik. Nálam TT, emelek azt hiszem 3 ezerig (100/200 a vak, de ez normális emelés volt arrafele :). Ürge adja, flop ATx, három szín. Passz-passz. Törn x. Ember belenyit azt hiszem 3 ezret, én megemelem 8-ig. Adja. River x. Ember passzol. Ugye én osztok, tehát mondom (angolul) "te passzolsz", és mielőtt folytatnám, felcsapja a lapját, A5. Elvileg ugye ilyenkor én még azt csinálok, amit akarok, ha úgy gondolom, nyithatok, aztán majd ő gondolkodhat, hogy mi van. Az meg az ő baja, hogy én tudom a lapját. Nade itt elkezdtek akadékoskodni, hogy így már nem fair, nekem is passzolni kell. De hát akkor ilyen alapon bármikor felcsapom a lapom és a másik akkor már nem is licitálhat? De addig erősködtek, hogy nem nyithatok, hogy hagytam a francba. Nyúlok a lapom után, de azt látom, hogy össze van keveredve a többivel, igaz, hogy a tetején, de véletlenül a dobottakhoz söpörtem, mert olyan ideges voltam. Persze ott volt, és megkerestem, de innentől a csávó azzal vádolt, hogy én csaltam, mert nem is azok voltak a lapjaim. Tehát nem elég, hogy mintegy 15 ezret, amit még simán megadott volna, elbuktam, még innentől azt is kellett hallgatnom, hogy hát egy világ omlott össze benne, mert én csaló vagyok, és ezt nem gondolta volna. Most erre mit lehet mondani? Miközben én vesztettem az ő hibáján, nem is keveset. Nem fogom bizonygatni, felesleges. Lehet, hogy még jobb is, ha indulatból játszik ellenem.

Na, ez még hagyján. Vége a játéknak, mindenki viszi a pénzét. Igen ám, de a kasszában 30 ezerrel kevesebb van. És mivel mindenki rárepült a pénzre és gyorsan elvette, ami "szerinte" neki jár, én maradok ott, mivel nem vagyok tolakodós típus, 30 ezerrel kevesebbel, mint amennyi zsetonom van. A szervező megrántja a vállát, "bocsi, de én ma vesztettem pókeren, úgyhogy nem várhatod, hogy én bármit ebből kifizessek". Mi vaaaaaaan? Mi közöm nekem ahhoz, hogy ő bukott-e? Ha ő a szervező, akkor fizesse ki, vagy ne szervezzen ilyet. És akkor közli, hogy a múltkor is ez volt, hogy hiányzott pénz a kasszából. Na de már bocsánat, és akkor aki utoljára váltja be a zsetont, az elbukott 30 ezret, vagy hogy?????

Mindenesetre arra a következtetésre jutottam, hogy jobban járok, ha a neten játszom, ott mindig megkapom a pénzem.

Ja, a jó hír az, hogy megkaptam a Mansion kupont a freerollra, rulezzzzzz :D

Nincsenek megjegyzések: