2007. november 17., szombat

Gratula Zednek, a szlovák bajnoknak!

... ahhoz, hogy az Expekt-en megnyerte a Szlovák Bajnokságot!!! Hip-hip-hurrá :) Hát kérem, ilyen ez a mi pókersulink :D A magyar egyébként valamikor december első napjaiban lesz.

Aztán gratula Gizdának is, aki a Fortune Pokeren kvalifikálta magát a Budapest Openre, és ennek örömére holnap (ma) eljön osztani jófejségből a freerollra.

A Bugsys ma megint kihúzta nálam a gyufát a tegnapi után, és az a vicc, hogy a 4 napos játék után ezzel remek 0-ban vagyok ott a kp részt illetően, érdemes az embernek strapálnia magát... mondjuk sok legyet ütök egy csapásra. Van már 1189 extra zsetonom a Million Dollar Deal-re, az első fordulóra, a max. a 4k plusz zseton, amit mind meg is akarok szerezni (ha nem fogy el a befizetett pénz, mert azért kapják be :D). Ma végre kvalifikáltam magam a versenyre, és megint játszottam TJ Cloutier bácsival SNG-t, de onnan kiestem, bár ő esett ki elsőnek :). Az a vicc, hogy a 214 dolcsis versenyre nem lehet befizetni, csak selejtezni lehet rá. Na, én remek tudományommal játszottam 6 SNG-t, amire adtak jegyet, 1. jut be, hát én 5-ben sem voltam egyszer sem :D. De különben a vicc az, hogy mindig ilyen AK vs A3, jön a 3, stb. szitukban esek ki. Kb. nem volt olyan, hogy rosszabb lappal mentem all-in. Pl. A5 lyukas sorra adta törnön, persze hogy lejött :). Nade... rájöttem, hogy nem ez az én műfajom, hanem van ez a másik fajta selejtező, az MTT rendszerű, 5 hely garantált és 20-25 induló van. Ja, ezen volt az AK vs. A3, nem is SNG-n. Ugyanis sikerült 6. helyen kiesnem, amikor én álltam a 6. helyen, tehát muszáj volt betolnom, hogy bármi esélyem legyen, és 1 adja, lejön a hármasa. Utána 10. lettem, aztán most az előbb elcsíptem végül. Azt hiszem, rájöttem ennek is a titkára, hogy hogyan kell játszani. Elején rögtön re-buy, és aztán kockázatot vállalni kicsit, lehetőleg szünetig duplázni, ott dupla add-on, és utána kiülni. Így 40$-ba kerül és a jegy 214-t ér.

Ja, még azt a legyet ütöm egy csapásra, hogy közben kiveszem a 900 dolcsis FD bónuszt, meg kaptam belépőt egy 15k freerollra, és minden 500 pont után, amit csinálok, adnak re-buyt. Összesen 9 re-buyt lehet szerezni, ami szerintem nekem meg is lesz (már a belépő és 1 re-buy van), a kérdés az, hogy hogyan érdemes csinálni, mert elvileg rögtön az elején fel lehet tölteni mind a 10 zsetonmennyiséget, és 10x annyi zsetonnal indulni. Szerintem az lesz, hogy megnézem, mennyi van az asztalnál annak, akinél a legtöbb van, és addig feltöltöm, aztán majd szünet előtt a többit rátöltöm, ha nem lesz nálam több zsetonos az asztalnál. De tekintve hogy kb. max. 2k ember játszik az egész teremben, nem valószínű, hogy nagy tolongás lesz. Egyelőre 82 induló van (automatikusan regeli a jogosultakat), de majd csak januárban lesz a verseny, szóval addig még lehet ezer is.

A terem különben elég jó, a kliens is, egy baja van, hogy nincs rajta mini nézet. Ja, közben kicsit Cardozáztam is, ott legalább hoztam egy 350$-os pluszt, az milyen volt. Én emelek flop előtt, ember méreteset visszaemel, nálam AA. Mindenki kiszállt, úgyhogy mivel ez nyilván nagy pár, nem akartam elijeszteni, csak adtam. Flopon ott volt a J meg a T, de úgy éreztem, nagyobb párja van, úgyhogy nem ijedtem meg. Rám is tolta a maradék 200 dolcsiját, persze adtam. Azt gondoltam, hogy KK van nála. Törn: K. Azt hittem, szétverek valamit, de szerencsére ember mutat QQ-t :). Ez volt az egyetlen, ami a nagy párok közül nem vert le a végére :D

1 megjegyzés:

Mike255 írta...

Holnap lesz a magyar, nem decemberben