2007. november 7., szerda

Apró örömök az életben

Na, a Mansion ma jó napot szerzett nekem :). Nézem, hogy ha októberben volt az embernek 200 MPP-je, akkor jár jegy egy 15k freerollra, amin jelen pillanatban 36 nevező van! (300 hely fizet, hehe) Szóval, mondom elég sokat toltam ott, megkérdem már mizu, mert nem jelezte, hogy lenne jegyem. Irány live chat. Mondom ürgének, mondja már meg, hogy hány pontom volt múlt hónapban. Hát majdnem leestem a székről, mikor aszongya, hogy 197,5. Hát mondom ezt most nem mondhatja komolyan, mert kardomba dőlök :). Pedig komolyan mondta. Na mondom, akkor nézze csak meg, hogy a 19-ei versenyt beszámolták-e, mert lefagyott, és 3 hétig vártam, mire a jogosan megnyert belépőmet odaadták. Hátha azt elfelejtették számolni.

Jön az ürge egy perc múlva, hogy újraszámolták a pontjaimat, és pontosan 200 van, sűrű elnézést kér :DDDD. Persze mindketten tudjuk, hogy nem számolták újra, csak vagy ennyire jó fejek, mert nem oszt, nem szoroz, hogy adnak-e belépőt, nekem meg nagy örömet okoz, vagy nem akarta megvárni, míg az összes versenyt végigkérdezem a múlt hónapból, hogy azt beleszámolták-e :D. Egy bajom van, nem kértem le a szöveget emailben, mert azt Mansion-éknál előre meg kell mondani, én meg elfelejtettem bejelölni, úgyhogy csak reménykedek benne, hogy tényleg odaadják. Még van addig 3 nap :).

Nincsenek megjegyzések: