2008. január 5., szombat

Mintha rám járna a rúd...

Most, hogy backdoor kétlyukú sor ellen kiestem egy versenyről, elmesélem, mi volt tegnap Kecskeméten. Ja, még a versenyről csak annyit, nálam A8, emelek, 77 adja, flop 48Q, emelek, ő allin, adom, törn: 6, river: 5. Folyamatosan így járok mostanában.

Na, tegnap. Az durvább és drágább volt. Persze a hosszútáv, csak amikor az embernek közel 1 milliójába kerül rövid távon, az nem kellemes. Tehát üldögélek a halastóban, éppen hálóba is akad az egyik, nálam 44, flopra drillecske, 9 magas boardon all-inig megyünk a törnön, a kasszában közel 600 ezer Ft. Ellen mutat TT-t. Mellettem ember megszólal, hogy dobott egy T-t. River: T. Hát, egy out, de bejött... Végülis csak 150k-val ültem be, úgyhogy annyi volt belőle az enyém, igaz, hogy addigra már szépen bőven 200k fölött jártam. Átültem a másik asztalhoz lehiggadni :).

Na, ott sem volt nagyobb szerencsém, bár ott 3 outja volt a csávónak. Pre-flop emelésre a K8o nagyon faxa lap volt 25 ezerért, ezzel nincs is baj. 2 hal jön velem, nálam AA, flop nagyon veszélyes, KQJ, két kőr. Tartottam a két pártól, de gondoltam, megnézzük. 40k-val nyitottam, de adta mindkettő. Itt már gondoltam azért, hogy még mindig jó vagyok, behívom egyik all-injét a törnön, másiknak lyukas sora volt, de azért még az is adta, aztán ő riveren eldobta. Törn egyébként 2, tehát itt volt all-in. River 8. Ez legalább csak 320k-ba került, annyi volt bent.

Igazából ettől függetlenül nagyon jó érzésem volt a nap végén. Eleve megúsztam a történetet -80k-val, tehát 200k-t ezek után visszahoztam, nem kerültem tiltre, és nagyon jól játszottam, igazából hibátlanul játszottam. Nem volt olyan partim, amiben rontottam volna, és ez önbizalmat ad azért. Minden kezdet nehéz, úgy látszik, ez Kecskemétre különösen igaz, de én látom benne a lehetőséget, úgyhogy nem adom fel, vasárnap irány megint. Szerintem megéri simán heti 2x oda járni. Netet akkor hanyagolnám is kicsit kp játék szempontjából, ha ez bejönne. Mert ha tegnap az 1 és 3 out nem mákol le, akkor 1 milla fölött zárok pluszban.

Annyit változtattam egyébként, hogy az egyik asztalnál, még az ominózus parti előtt megeresztettem néhány olcsó blöfföt, amiket utána megmutattam, illetve kettőt, és egyikre eldobták, másiknál még a blöfföt sem tudta verni a csávó :D. Tehát csináltam egy emelést cut offból K8o-val, folytattam floppon (A9x), ott dobta el fish, megmutattam, hadd maradjon bennük, hogy blöffölök. Másik, bementem AJs-sel egy emelt partiba, már bent voltam, amikor nv ráemelt, és tudtam, hogy ilyen KJo-kal is emelget. Floppon is adtam semmire az emelését, törnön meg passzolt és én emeltem, adta, rivert elpasszoltuk, mutat ATs, hehe. Mondjuk törnön flösshúzója volt, csak nem jött le :). Aztán volt ugye a másik asztal, ahova átmentem. Ott előadtam egy nagy blöfföt, amit végülis table talk-kal nyertem meg, tehát most visszaülhetek majd játszani azt egy pár alkalommal, amit eddig játszottam.

A blöff parti egyébként a K8 fish ellen volt, a nagyon jó az, hogy a K8 esetén rossz döntést hozott, hogy megadta az all-int is, mert 3 outja volt csak, itt pedig rossz döntést hozott, mert eldobta a legerősebb kezet. Pre-flop emeltem 8k-ig AKs-sel elölről, emberünk minraise 16k-ig, adták talán még 2-en, flop 9 magas (megint). Passzoltam, ember nyitott 20k-val, én vissza 65k-ig. Úgy voltam vele, hogy fogok én még itt passz-emelgetni drillekkel, hadd szokjanak hozzá :D. Amikor ezt megadta, éreztem, hogy belefutottam valamibe, nem lesz könnyű vele eldobatni, nagyon okosan kell csinálni. Törnön sokáig gondolkodtam, hogy megpróbáljam-e vagy sem. Igazából az utolsó esélyem volt, mert ha a törnt elpasszolom, akkor már a riveren megadja. Pre-flop két magas lapra tettem, de ugye itt a megadással egyértelművé vált, hogy mellétrafáltam csúnyán. Nagyon sok volt már a kasszában, úgyhogy úgy voltam vele, hogy még egy kísérletet megér, ha megadja, feladom, de nem hagyom csak úgy ott, anélkül, hogy megpróbálnám. Fontos, hogy ez az asztal ugye soha nem látott blöffölni. Tőlem csak olyat láttak, hogy a legjobb lappal berakom a pénzem. Tehát törnön nem akartam túl nagyot emelni, ne látsszon úgy, hogy mindenképpen dobatni akarok (ez lett volna az all-in pl, 140k körüli összeggel. Emeltem tehát 65k-t. Egyébként ha kiakarnám csalni a pénzét, ugyanígy csinálnám, felét behívni törnön, többit riveren, akkor már úgysem tudja eldobni.

Nagyon sokáig gondolkodott. Már kétszer is meg akarta adni. Először nem szóltam semmit, csak figyeltem, aztán mikor nagyon meg akarta már adni, mondom neki: JJ? Ilyenkor kicsit fölé kell menni a lapjának. Azt gondoltam, hogy vagy 9-ese van, vagy TT, de nem lehetett kizárni a JJ-t sem, vagy a QQ-t. QQ-t nem akartam mondani, szerintem azt nem dobta volna el úgysem. Tehát a legnagyobb, amit esetleg még halálos szívfájdalommal eldob, az a JJ volt. Az is tudható, hogy ha ilyenkor kitalálod valakinek a lapját, akkor nagyon megijed :). Meg még mondtam ilyeneket, hogy ha AA lenne nálam, biztos megadnám :). Ez megint azt erősíti benne, hogy a lapja nem elég jó a megadáshoz. Végül egyébként eldobta, és TT-t mutatott, tehát telibe találtam a lapját magamban, szóban meg pont eggyel fölé, ami tökéletes. Persze megmutattam az AK-t, egyrészt, hogy tiltre tegyem, másrészt meg, mert soha többet nem akarom, hogy eldobja a lapját ellenem :D.

Kiváncsi vagyok, holnap kinek jön le az 1-2-3 outja Kecskeméten. Bár, ha nem jön le, akkor meg a manager veszi el a kasszát az embertől :).

Jaj, tényleg, volt velem riport a Calypso Rádióban ma. Felkeltettek délben, miután fél 7-re már haza is értem reggel :). Biztos okosakat mondhattam, hehe.

Ezt meg már rég akartam írni, még az elmélkedésekhez, hogy azt vettem észre egy ideje, hogy amikor valakivel nem először játszom, akkor az általános képre többé-kevésbé emlékszem, míg konkrét partikra nem. Pedig az a fontos, hogy korábban milyen lappal pontosan hogyan játszott. Most ez már kezd javulni, meg figyelek is rá nagyon, hogy minél inkább elraktározzam a partikat, hogy vissza tudjam őket hívni nem csak aznap (ami elég jól megy), hanem más alkalmakkor is.

1 megjegyzés:

Gizdalord írta...

Nice. Na ez zsír leírás volt :)