2008. január 27., vasárnap

London és Egyiptom

Kezdjük Londonnal. A verseny jó xarul sikerült, de ez várható volt. Sosem ment a SNG. 2. kieső voltam, 9. hely, remek. Mondjuk lapom az semmi nem volt, 72o, 83o, 85o-kat nézegettem. Az elején volt egy A3o elölről, azt persze dobtam. Egy órán keresztül nem játszottam partit, mert szó szerint nem láttam figurás lapot. Nem volt K magas vagy A magas, de még Q magas sem. 15 perces vakszintek voltak, ez szintén nem segített. Mögöttem ült egy calling station, aki egyáltalán nem tudott játszani, de ezt meg is mondta, jó fej csávó volt. Azon nagyon meglepődött a másnapi partin, mikor megtudta, hogy elvileg én tudok játszani :D. Nem csoda, ez az SNG-n nem látszott :D.

Egyszer megpróbáltam megmozdulni, mert már muszáj volt. Előttem egy jobb játékos emel 50-es vaknál 200-ig, cutoff-ból. Én dealerből adom J9o-val, ez volt az addigi legjobb lapom. 2k kezdőzseton volt. Flop TT9, ő nyit 400-zal, én vissza 800-ig. Ezt sajnos elszúrtam, mert all-int kellett volna mondani, magyarul sem lapom nem volt, de még annak tetejébe rosszul is játszottam. Csávó csak megadta, majd törnön rám tolta, amikor megjelent a káró 3 és ezzel lent volt 3 káró. Igazából nagyon buta voltam, a flösstől nem is féltem, nagyobb pártól féltem, meg igazság szerint a testbeszédből vettem azt le, hogy ő nem fél. Márpedig ha nem fél, akkor lapja van. Ugyanis azt mondta, mikor betolta, hogy "így legalább most neked kell döntened", és tényleg az egész csávón semmilyen félelemnek a morzsája sem látszott. Mondjuk mit vártam, mikor Vegas-ban szokott játszani :(. Na, lényeg, eldobtam (ma már nem tenném), nem mutatta meg, de utólag azt mondta, 88 volt nála. Valószínűleg igaz is.

Maradt tehát olyan 900-am. Megint várok, várogatok, lap semmi. Egyszer cutoff előttiből találok A7o-t, addigi messze a legjobb lapom. Hát mondom, ha most megvárom a százas vakot, akkor megszívom. Beemeltem 250-ig, ss mögöttem dealerből adja. Mindenki más kiszáll. Floppon A, rátolom, adja, hát nem A drillje lett? A párt szorongatott a drága. Ráadásul az előző partiban is az volt nála, meg előtte 2x KK. Maradt 250-em. Mielőtt körbeért a vak, be kellett tolni, J9o, megintcsak addigi 2. legjobb lap, és nem jött semmi, az ász páros csávó A3o-val callolt le, nyert.

Kiestem úgy, hogy partit sem nyertem :). Persze lehetett volna még várni és nem játszani még egy darabig, lapban reménykedve, valószínűleg az lett volna a helyes, de most már mindegy. Macsekot vagy Darit kellett volna helyettem küldeni :))). Mondjuk lehet, hogy ők nem szereznek ennyi freerollt meg EPT beülőt a tanodának közben, hehe.

A konferencia része nagyon sikeres volt, lesznek az élő ligára freerollok, meg lesznek EPT beülős rake race-ek csak flopposoknak, részletek majd folyamatosan a fórumban.

Aztán tegnap megérkeztünk Egyiptomba. Fura egy hely. Sivatag, a nagy semmi, és aztán benne egy-egy nagyon szépen felépített szálloda, meg a közelben egy falu. Az idő kellemes, huszonegynéhány fok, lehetne fürdeni is, de ma muszáj pótolnom az út miatti lemaradást.

1-2 nap és minden pókerterem bent lesz a rendszerben, majd ne felejtsétek el beírni az accountokat. Ha lesz lehetőségem, már innen elkezdem adogatni a pontokat. Ha nem lesz, akkor 11-én, amikor hazaérek.

Na, meglesem mit rosszalkodtok a fórumon :)

2 megjegyzés:

Amanoba írta...

Azért pihenjetek is :-)
nomeg ha már ott vagy, nyerd meg az egyik versenyt... mondjuk a main eventet :-))

GL és pussz :-)

Gizdalord írta...

Sztem is. Pontyozás bőven ráér.