2008. január 17., csütörtök

Cool és egyéb nyalánkságok

Mondtam, hogy voltam a Cool TV-ben? :) Tegnap csörög a telcsi, hogy valaki lemondta, ugorjak már be a pókerről beszélni :D Hát, gondoltam, ha nincs ló, biztos jó a szamár is, uzsgyi Kúltévé. Gyorsan elröpült az a 12 perc. Játszottunk egy partit a két műsorvezetővel, de nyitott lapokkal. Eszter: 95o, Attila: A6o, én: 23o. Megjegyeztem, hogy 3 játékos esetén ez a lehető legrosszabb indulólap, amit nekem sikerült kihalásznom. Na, flop: J6Q, remek, Attilánál hatos pár, nekünk erősen elhanyvánulnak az esélyeink bármire. Törn: 4. Az én esélyeim rohamosan megnőnek egy runner-runner kétlyukú sor betömésére :D. River: 5. LOL. Ezen a ponton megjegyeztem, hogy a Pókertanoda legfőbb profilja a mákolás tanítása :D.

Ja, különben tök sok időm van blogolni, mert még vagy 20 perc, mire az oldal frissítése feltöltődik. Annyira szörnyű, hogy elmegy az egész nap, és az ember még hozzá sem kezdett a melóhoz. De azért hős voltam, és megcsináltam :). Kiraktam az új promókat, sőt, csináltam egy új promó oldalt is! Felraktam A póker titkai könyvet is, egyetlen egy dolgot nem fejeztem be a listámról, hogy a tartalomhoz még rakok majd részleteket a könyvből. De egyébként minden mást, amit terveztem, megcsináltam.

Holnap lesz a nagy napja, hogy rendbe teszem a galériát, és felrakom az összes elmaradt képet! Ra-ta-ta-taaaaam :)

A Taliga2 eredményhirdetését szerintem az élő Taliga (TheFlop Live Bajnokság) első versenyén fogjuk tartani. Még nem tudom, hol lesz, mert a klub, amelyikkel tárgyaltam volna, lemondta (ember megbetegedett), úgyhogy majd a hét vége fele vagy jövő héten lesz a tárgyalósdiból valami.

Ja, elkészült a pókertábor kalkuláció is. Végülis vannak csomagok, amelyeket a kezdők is össze tudnak szedni pontokból. A teljesen ingyeneset nem könnyű, de figyelembe kell venni, hogy egy pókerterem a teljes rake után tud pontot adni, én meg csak azután, amit a terem nekünk visszaad, ami nyilván annak csak egy kis százaléka. A másik meg, hogy a teremben lévő pontokat ugye a delikvens elköltheti a teremben, a mienket meg még plusszban elköltheti nálunk. (Érdekes, most azt írja, hogy még 17 óra, mire feltölti az oldalt, vicces kis progi. Bár így hajnali fél hatkor nincs kedvem ezzel viccelődni.)

Ja, igen, néztem a játékomat PokerOffice-ban. Valahogy a PT sosem akar nekem jó lenni, maradok az Office-nál. Az jött ki, hogy a két vak pozíció és az UTG veszteséges, ebből UTG csak kicsit, két vak nagyon erősen :(. Vannak lapok, amiket máshogy játszom a vak pozíciókból, meg a flop előtti agressziómból is jócskán visszaveszek ott, lehet, hogy ez a baj. De az is lehet, hogy mivel ott rakom be a vakom, ezért ez a normális, bár szerintem ennyire nem szabadna veszteségesnek lenniük. Nyilván veszteségesek lesznek, de úgy vélem, hogy ennél sokkal jobban le lehetne csökkenteni ott a veszteséget, ha jól játszanék onnan. Meglátjuk, meg fogom próbálni, oda fogok figyelni. Most Kecskeméten is az egyik partiban, amit nagyon rosszul játszottam, nagy vak voltam, azért keveredtem egyáltalán oda. Lehet, hogy az a gond, hogy ha nem azok a lapok vannak a kezemben, amelyekkel megszoktam, hogy játszok - a saját indulólapjaim -, akkor nem tudom, mit kezdjek velük, és mindenféle bajba keverem magam. Majd még beszélek okosakkal is erről.

Az jött még ki, hogy a JJ veszteséges. Ez lehet véletlen is, de lehet, hogy azért van, mert rosszul játszom. Én JJ-t úgy játszom, mintha QQ lenne, nem úgy, mintha TT lenne. Márpedig a QQ-t egészen máshogy játszom, mint a TT-t. Lehet, hogy érdemesebb lenne elvinni a JJ-t a TT irányába, és kvázi húzólapként kezelni, drillre vadászva. Erről is majd beszélek okosakkal :).

Csak nem akar felvarázsolódni a frissítés, még mindig van 20 perc, azt írja. Nem baj, most már kivárom, ha a fene fenét eszik is :). Reggelre friss oldal lesz :).

6 megjegyzés:

Unknown írta...

Jó hallani ,hogy egyre több ujj dolog kerül fel az oldalra.
A Poker Office szerintem is jobb mint a PT

Csajbi írta...

Láttalak, épp bekapcsoltam a tv-t hogy kicsit ne pokerezzek, és erre Te voltál benne :) nagyon szép volt a sor riverre. A tudás szerencsével párosul :)

Viktoria írta...

Hehe, azt nem gondoltam, hogy ezt a csatornát nézik is emberek :D

Amanoba írta...

Nagyon ügyi vagy ám az oldallal :-)
Nekem tetszik. És küzdeni fogok minden pontért (amíg kitart a lelkesedés :-)))

daniboy írta...

nekem is tetszenek az újítások..

bár én nem igazán vagyok mérvadó JJ-vel kapcsolatos játékban, de sztem ne húzólapként játszd, annál azért sokkal többet ér, sokkal többet mint TT
igaz, olyanokat szoktam látni (megbeszéltük már az asztalnál h nem szeretjük a JJ-t) és hatalmas emelés előlről.. tuti az van nála, A6o val call, hátha jön az A és már bukja is.. szóval sztem inkább úgy kéne játszani mint QQ... de ez csak az én priv véleményem

balu írta...

"Ezen a ponton megjegyeztem, hogy a Pókertanoda legfőbb profilja a mákolás tanítása :D" - ezen behaltam :D

Amugy jo otlet ez a pontosdi, majd legkozelebb olyan terembe fizetek be, ami benne van a listaban :)

A JJ-dologhoz meg nem nagyon tudok mit hozzafuzni, en meg nem vagyok a 2/4-es tet kozeleben sem, uhogy nem vagyok mervado :) de en amugy JJ-t, pedig sokan utaljak :)