2008. január 22., kedd

London

Azt sem tudom, hol áll a fejem :(

2 napja felhívtak, hogy játsszak Londonban egy SNG-n. Illetve a történet ott kezdődik, hogy mentem volna Londonba, de most minden összejött, úgyhogy mégsem akartam menni. Amikor még mentem volna, akkor meghívtak játszani egy SNG-re, aminek díja belépő a South Africa Open-re. Aztán úgy döntöttem, nem megyek Londonba, erre a szervező felhív, hogy inkább kifizeti a szállást, utazást, csak menjek. Úgyhogy megyek :). Viszont ezzel minden nagyon összezsúfolódott, mert már szerdán hajnalban elutazom, és péntek éjjel jövök vissza, szombat hajnal pedig Egyiptom. És még annyi mindent el kell intézni...

Persze ez nem panaszkodás, de pl. London is tiszta rohanás lesz az egész. Na mindegy, megpróbálom majd valahogy élvezni, de ha nem sikerül, még akkor is ott van Egyiptom, ráérek majd azt élvezni :)))

Ja, 8. lettem egy 5k versenyen 155-ből, de csak 150$-t fizetett, miközben az első tízszer annyit kapott. Meg voltam Kecskeméten is, ahol Manó nélkül nem jönnek a lapok, hiába.

Ja, közben angolul valami tévécsatorna hangja leszek, Elliottal karöltve, mert jól hangzik, hogy férfi és nő, és itt készül, Magyarországon. Fishing and Hunting romániai meg egyéb adásaiban.

Igen, és lesz TheFlop Élő Bajnokság 2008-ban, amire nagyon készülünk, és nagyon várjuk, de sajnos pont az első versenyen én nem leszek :(

5 megjegyzés:

Gizdalord írta...

Most nyílt és őszinte leszek mert ez már picit kezd sok lenni nekem.

Ebből mennyi a skill és mennyi az ismeretség?
Ki hívott meg Londonba és milyen apropóból és ki "látott elég fantáziát a játékodban" hogy fizesse egyiptomot??

Amanoba írta...

Egyiptomot nem ajándékba kapta :-))

Amanoba írta...

Ok, Viki :-)
Majd egyeztetünk, mikor jössz megint élözni és egyikre elmegyek...

Engem meg ez a halász-vadász müsorba kerülés érdekel: Hogy-hogy? :-)))

Viktoria írta...

Nem tudom, mennyi a skill és mennyi az ismeretség. Az tény, hogy az idei BPO-n én lettem a legjobb női játékos, és ez felkeltette egyesek érdeklődését. Egyiptomot a Red Bull szponzorálja, és úgy néz ki, hogy az év többi részében is szponzorálni fognak, mert "teszek a sportágamért" amellett, hogy teljesítek.

Londonba maguk a SNG szervezői hívtak meg, szerintem pusztán a két szép szememért :D. Az is igaz viszont, hogy a website-tulajok között, akiknek a versenyt rendezik, szerintem tényleg az egyik legjobb játékos vagyok, mert valahogy a többiek úgy gondolják, hogy egy pókeres website üzemeltetéséhez nem kell tudni pókerezni :)

Viszont szerintem ez lesz a hátrányom is, mert szerintem a gyengébb játékosok sokkal többet SNG-znek mint én.

Viktoria írta...

Ja, eltévesztettem, ez a DOQ channel, a Fishing and Hunting még majd csak most lesz :)

És én már a DOQ-t sem értettem, hogy kerülök oda, nem hogy a Fishinget :D