2008. január 10., csütörtök

Pedig jó kedvem kellene hogy legyen...

Mert végre nem buktam. Volt egy kisebb hullámvölgy az utóbbi időszakban, és ez neten csakúgy megjelent, mint élőben. Élőben tudtam, hogy nem tehetek róla, mert azt ki kell fizetni, ha az ember nut flössét leveri egy színsor, miközben mindkettő két lapos (ráadásul ugye még így is vitás, hogy kié kellett volna legyen az a kassza), meg amikor 1 illetve 3 outtal húznak túl a riveren, miután all-in mentünk a törnön. Abban már nem voltam ennyire biztos, hogy a netesben sem vagyok hibás, el is kezdtem keresni a problémát, de nem találtam, ha csak ott nem, hogy túl nagy a tét. Beszélgettem ma Manussal is, de arra jutottam, hogy egyszerűen csak nem jött ki a lépés, és ez előfordul, nem lehet mindig bepánikolni már ezen a szinten, ha bukok pár alkalommal sorozatban. Most összesen élőstül olyan 4-5 volt, és kezdett sok lenni.

Amit itt még nem írtam, az a netes krízis volt. Elég sokat játszom mostanában a Mansion-ön. Először ugye a 110k meg 150k versenyek miatt tévedtem ide, amire zseniális satok voltak, de most sajna úgy tűnik, hogy ezek megszűntek. (Jut eszembe, Mansion kerül a RedKings helyére a pontrendszerben.)

Szóval ha már ott jártam, körülnéztem a kp asztaloknál, és megdöbbenve láttam a fish hegyeket. Úgyhogy egyelőre erősen ott ragadtam. Na, lényeg, hogy egyik nap játszogatok az asztaloknál, és csak úgy dőlnek a lapok. Szinte minden kis páromból drill lesz, ömlenek a flopok, stb. Igen ám, csakhogy azt vettem észre, hogy minden kis drillemet leveri egy nagyobb drill, de vagy 6-7 alkalommal, persze mindig rámegy a beülő. Azzal tartottam szinten magam, hogy kettőből szépen póker lett, miközben az ellennek ugye nagy fullja, és éppen egálban leledzettem, amikor a legnagyobb fish megint megverte a drillemet egy nagyobbal, mert történetesen osztóból a TT-vel csak limpelt, én meg a KT3 floppon nem nagyon feltételeztem nagyobb drillt, miután nem volt emelés, azt hittem, két párja van, és milyen Jani vagyok. Csak hát addigra már 1300 dolcsival üldögéltem, szerencsére neki csak egy ezres volt, azt szépen át is toltam hozzá. Így a minusz ezres nap után kicsit eltöprengtem, hogy mit csinálok rosszul... Megtépázott bankrollom egy részét (azért persze van bőven, nem kell félteni) áttelepítettem a Pacific-ra vígasztalódni. Közben ugye megesett a második kecskeméti élő szívás is. Na, Pacin mondom most helyrerántom az önbizalmam, lemegyek NL200-ra. Erre ott is elbuktam az este alatt egy beülőt :D. A vicc az volt, hogy nem történt semmi, többször lefisheltek megint, de nem is nagyon volt lapom, hogy visszahozzam. Igazából addigra már azért helyrejött a lelkem, és egyre inkább éreztem, hogy nem a játékkal van a baj, csak így jött ki a lépés. Egy este egy beülő nem gáz.

Aztán az élő bankrollt kicsit rendbe raktam, visszahoztam a második kecskeméti buktát egy pár óra alatt. (Múlt vasárnap nem mentem, mert jégeső esett, de most pénteken megyünk.) Tegnap már online is jött 500$, nem bírtam a NL200-on maradni, úgyhogy Mansion és NL400 volt megint. Szerencsére mindig van sok nagyon jó asztal. Aztán ma meg 1050 lett a plussz, úgyhogy végülis összességében egy ötszázas plussz van is 3 session után. De azért itt is mindig képesek leriverelni, ha törnön all-inben vagyunk. Valahol biztos van erre is tanoda :D.

Szóval most már jól vagyok, bár nincs felhőtlenül jó kedvem, mert látom Kecskemétben az iszonyú lehetőséget, mégsem jön ki soha a lépés. Na majd a héten :D

Befizettük Egyiptomot, 2 hétre megyünk, hát, van, akinek a Bahamák jutnak, vannak, akiknek csak Egyiptom :D. Nem baj, lesz ez még így se :P. Egész kis különítmény lesz magyarokból, úgy néz ki, hogy öten megyünk, mert a Cardoza is végül erre viszi az embereket (köztük Pagatot), akik teljesítették a megfelelő pontmennyiséget. Jó buli lesz, az tuti!

Ja, elindult a pontrendszer, töltődik a shop, remélem nagy sikere lesz.

2 megjegyzés:

Amanoba írta...

Hidd el. Ma biztosan szép pluszod lesz az élôjátékban. majd gondoskodunk róla :-)

Egyiptomba kik mennek Rajtad és Pagaton kívül magyarok?

Viktoria írta...

Drizner Peti, Manus, Argentína.

Igen, meghoztad a szerencsém :)