2008. január 15., kedd

Évértékelés és tervek

Először csak néhány apróságról, mert régen írtam. Járok Kecskemétre, voltunk pénteken, amikor is Manóék meghívtak minket, így kaptunk kaját-piát meg szerencsét is :). Jól ment a játék, szépen nyeregettem én is, Ell is és Manus is. Vasárnap is leugrottam, de nagyon-nagyon rosszul játszottam, viszont bemákoltam egy partit :D Mondjuk nem volt nagy összeg, és végülis volt 9 outom :).

Nade azt terveztem, hogy írok évértékelést meg terveket.

2007.

Fura év volt. A pókersuli szempontjából nagyon jól sikerült, egyre fejlődünk, és mindenképpen szeretnénk minden más magyar oldalnál jobbak lenni. Efelé úgy érzem, hogy jól haladunk, de nagyon sok munka kell még hozzá. Sikerült egy jó kis közösség alapjait lerakni, sok klassz emberkével ismerkedtem meg, és a különböző versenyeken elért eredményeik igazolják is a beléjük vetett hitet. Ezen a téren tehát mindenképpen sikeresnek nevezném az évet.

Póker szempontjából eljutottam arra a tétre a készpénzes játékokban, ahova szerettem volna. $2/$4 és $3/$6-os téteken stabilan játszom, nyereségesen. Az eredeti terv az volt, amikor elkezdtem játszani, hogy ennél magasabb tétre nem megyek, persze evés közben jön meg az étvágy. De egyelőre semmiképpen sem erőltetek ennél magasabb tétet interneten. Az élő játék terén rengeteget fejlődtem, és rájöttem, hogy az élő készpénzes játék megy talán a legjobban jelenleg. Ott még magasabb téten is kényelmesen érzem magam. Elkezdtem versenyezgetni az interneten, egy-két kisebb eredménnyel, mint pl. a Mansion 10k megnyerése. Ezt a műfajt nem nagyon érzem, és abban sem vagyok biztos, hogy érdemes bele energiát fektetni. Ha igen, akkor mindenképpen a nagyobb versenyekbe fogok, és azokra koncentrálok majd. Az élő versenyek elkezdtek elég jól menni, de itt is csak a komolyabb tét érdekel, mert ott a tudásom teljes arzenálját felvonultathatom, míg az élő készpénzes játékban csak annak kis szeletét. A BPO 24. hely megerősítette bennem, hogy van mit keresnem ezen a téren, de elsősorban nem a helyezés miatt, hanem mert éreztem, hogy jól játszottam.

Egyéb téren nem alakult valami jól 2007, de ez a többi dologból következik. Nem volt időm magamra és a környezetemre. Nem volt időm eljárni szórakozni, lovagolni, sportolni, barátokkal, barátnőkkel találkozni, mert vagy dolgoztam a website-on, vagy pókereztem. Ezen mindenképpen szeretnék változtatni 2008-ra.

2008.

Nagy reményeim vannak az idei évet illetően :). Egyrészt szeretnék nagyon sikeres lenni, másrészt szeretnék magamra és a környezetemre sokkal több időt fordítani. Nézzük sorban. Ami a készpénzes játékot illeti, a netes részével elégedett vagyok, így, ezen a téten kellene egy stabil havi bevételt produkálni. A baj mindig az, hogy alig van időm játszani, szerencsére eddig ez nem befolyásolta negatívan a teljesítményemet. Többet szeretnék elemezni is, most pl. megnéztem PT-vel meg PokerOffice-szal pár napja a statjaimat, és fontos következtetésekre jutottam, majd talán egy következő bejegyzésben részletesen leírom. Élőben szeretnék még magasabb tétekre is eljutni, de ahhoz előbb fel kell építenem egy stabil élő bankrollt. Már így is a netes tétjeim felett játszom élőben, viszont a játék színvonala a neten azokon a téteken sokkal magasabb, mint az élőn. Szeretnék idén kijutni nagy élő versenyekre, és azokon sikeresen szerepelni. Ez lenne a legnagyobb cél erre az évre póker ügyileg.

Ami a pókersulit illeti: ahogy írtam, szeretném, ha a mienk lenne a legjobb magyar oldal, és ezért mindent meg is fogok tenni. Ehhez még nagyon-nagyon sok munka kell, de szerintem jó úton haladunk. Szeretném, ha mi adnánk a legtöbbet a játékosoknak, tőlünk tanulhatnának a legtöbbet, és nálunk lennének a legtöbben :). Élő játék tervünk is van sok, meg több különböző nyelven szeretnénk még elindítani.

Jön még ki pár újabb pókerkönyv, a SuperSystem lesz a következő, ez már biztos, aztán meg lehet, hogy érdemes lenne Negreanu könyvét lefordítani.

Ami az egyebeket illeti, szeretnék majd újra lovagolni, ha jobb idő lesz, de ehhez kellene keresni egy klubot is. Aztán szeretnék sokkal többet sportolni, hogy formában legyek. Fogyókúra is tervben van Egyiptom utántól :). Meg többet szeretnék eljárni vidékre hétvégi pihenőkre, mert az nem állapot, hogy éjjel-nappal csak dolgozik az ember. Nagyjából ezek a tervek :).

3 megjegyzés:

Amanoba írta...

Remélem minden bejön Neked 2008-ban :-))

Tuzson írta...

Jó, hogy vagy!! (Nekünk is:)))
GL 2008!!!

Ja, és jöhetsz pihenni vidékre bármikor:)))

daniboy írta...

örülök a sikereidnke és 2008-ra is hasonló jókat kívánok!

ha pedig segítségre van szükséged, tudod h számíthatsz rám(/ránk tanodásokra)
:)