2008. január 23., szerda

Utolsó szó jogán

Fél 1 van, 3-kor meg kelés, mert 6-kor indul a gép. Viszont megy fel a frissítés, mert voltam olyan lökött, hogy rosszat töltöttem fel, úgyhogy várhatom újra meg.

Addig van időm írni :)

Érezzétek jól magatokat szombaton! Nagyon sajnálom, hogy nem leszek ott, de majd a következőn reszkessetek! Lebeszéltem velük különben a 5-card draw délutánjainkat is :)

Csajbi: kell az emailed, különben nem tudsz írni a saját blogodba :) És mivel voltál olyan trehány, hogy sem a profilodban nincs, sem regelésnél nem adtad meg (irgum-burgum), ezért nincs meg nekem.

PeT, Pinyő: húzzatok bele a blogolásba :D.

Tuzsi: asszem a következő wellness-célpontunk megszületett :).

Manó: ha visszajövök, muszáj hoznod egy kis szerencsét Kecskeméten!

Macsekom: vigyázz a házra :)))))

Pussz mindenkinek :)

Ja, és szurkoljatoooooook!

5 megjegyzés:

Amanoba írta...

Naná, hogy drukkolunk! :-)

Tuzson írta...

Hajrá tanodanyu! Két első hely megteszi...:)))

macsek írta...

Szurkolok Drága!
Ja akartam kérdezni, hogy az a piros gomb a fórumon micsoda?:-)) Ja, és megnyomhatom? :-))))

Pinyő írta...

Sok sikert Viki! Söpörj be mindent!:)

daniboy írta...

a macska mint házörző... felettébb új, érdekes megközelítés.. :D